در حال بارگذاری ...
به بهانه افتتاح دفتر بچه های مسجد

اردبیل میزبان رئیس حوره هنری کشور است

با هدف حضور در مراسم راه اندازی دفتر نمایش بچه های مسجد، محسن مومنی شریف، رییس حوزه هنری کشور میهمان هنرمندان اردبیلی است.

به گزارش تئاتراردبیل، دفتر نمایش بچه های مسجد با حضور محسن مومنی شریف، رییس حوزه هنری کشور و کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و جمعی از مسوولان و هنرمندان استانی، امروز در اردبیل  راه اندازی می شود.

امیر رجبی ، رئیس حوزه هنری استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: دفتر نمایش بچه های مسجد استان اردبیل در مسجد ابوطالب اردبیل ایجاد می شود.

وی تجلیل از استاد روح الله حبیب زاده از فعالین تئاتر استان را از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه دفتر نمایش بچه های مسجد در اردبیل اعلام کرد و گفت:با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به فعالیت های خود جوش فرهنگی و هنری در بین جوانان،حوزه هنری کشور اقدام به تاسیس و راه اندازی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد در تمام حوزه های هنری کشور نموده است.
این دفتر برای گسترده تر کردن و برجسته نمودن فعالیت های نمایشی در بین هنرجویان و اعضای بچه های مسجد به جهت اعتلای تئاتر در بین مردم و همچنین در راستای فعال کردن مساجد در امور فرهنگی و هنری است بنابراین حوزه هنری استان اردبیل نیز برای پوشش دادن و حمایت از هنرجویان نمایشی بچه های مسجد استان اردبیل افتتاح می شود.این دفتر زیر نظر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مشارکت ارگانهای فرهنگی و هنری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
شناسایی و استعداد یابی از بین هنرجویان مسجدی، تولید نمایش نامه و اجرای آن در مساجد- برگزاری همایش های تئاتر مردمی برگزاری استانی و سراسری جشنواره های بچه های مسجد  از اهداف اصلی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد است
.




نظرات کاربران