در حال بارگذاری ...
باحضور معاون هنری اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان اردبیل

فعالیت ها و مشکلات دفتر یونیمای اردبیل بررسی شد

غریب منوچهری، معاون امورهنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل باحضور در دفتر یونیمای اردبیل، در جریان مشکلات و فعالیتهای این دفتر قرار گرفت.

به گزارش تئاتر اردبیل، غریب منوچهری، معاون امورهنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل باحضور در دفتر یونیمای اردبیل، در جریان برنامه های اجرایی، مشکلات و فعالیتهای این دفتر قرار گرفت. منوچهری در این بازدید با اعلام اینکه استان اردبیل از ظرفیت های مناسبی در حوزه نمایش های عروسکی برخوردار است، فرهنگ سازی برای تولید و اجرای نمایش عروسکی را با توجه به پیشینه غنی و تاریخی استان لازم و ضروری دانست و گفت: نمایش عروسکی در تعالی و شکوفایی تئاتر کشور نقش آفرین است.

وی با قدردانی از تلاش های انجام یافته در حوزه تولید و اجرای نمایش های عروسکی در استان، اظهار داشت: دفتر یونیمای اردبیل در طی این سال ها، با حضور در جشنواره ها و برگزاری نشست ها و کارگاههای آموزشی، در ترویج نمایش عروسکی در استان ، موفق عمل کرده است.

محمدتقی اسماعیلی، مسئول دفتر یونیمای اردبیل هم در این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام یافته، خواستار حمایت های ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل شد.




نظرات کاربران