در حال بارگذاری ...

تمدید مسابقه نمایشنامه نویسی مقاومت استان اردبیل

مهلت ارسال اثر به اولین دوره مسابقه نمایشنامه نویسی مقاومت در اردبیل تمدید شد.

به گزارش تئاتر اردبیل، غلامحسین جلالی دبیر مسابقه فیلمنامه نویسی کوتاه و نمایشنامه نویسی مقاومت استان اردبیل با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از این مسابقه شده است، اظهار کرد: نخستین مسابقه فیلمنامه نویسی کوتاه و نمایشنامه نویسی مقاومت استان اردبیل در چهار بخش و با موضوعات دفاع مقدس، مدافعان حرم، بسیج شجره طیبه و جبهه مقاومت برگزار می‌شود و انتظار می رود که با استقبال هنرمندان رو به رو شود.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا 30 آبان ماه جاری تمدید شده است، گفت: اختتامیه و نفرات برتر این مسابقه در 14 آذر ماه به میزبانی کانون بسیج هنرمندان شهرستان پارس آباد معرفی و تجلیل خواهند شد.

دبیر مسابقه فیلمنامه نویسی کوتاه و نمایشنامه نویسی مقاومت استان افزود: به همه شرکت کنندگان در این مسابقه گواهی حضور داده می شود و از 5 اثر در هر دو بخش و مجموعاً 10 اثر برگزیده در اختتامیه تجلیل خواهد شد.

جلالی تصریح کرد: با توجه به اینکه نخستین مسابقه فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی مقاومت به منظور ارج نهادن به مقام والای شهدا و ایثارگران استان و کشور برگزار می شود پوستر این مسابقه به نام یادواره سرباز شهید نیکنام مهرآوران شهید مدافع مرزهای کشور عزیزمان مزین است.




نظرات کاربران