در حال بارگذاری ...
با اعلام اتابک نادری مدیر امور استانهای اداره کل هنرهای نمایشی:

اردبیل با دو اثر برگزیده در دومین همایش آثار برگزیده تئاتر استانها در تهران شرکت می کند

اتابک نادری، مدیر هماهنگی امور استانهای اداره کل هنرهای نمایشی کشور از حضور استان اردبیل با دو نمایش برگزیده بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی در دومین همایش آثار برگزیده تئاتر استانها در تهران خبر داد.

به گزارش تئاتر اردبیل، اتابک نادری مدیر هماهنگی تئاتر استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی از برگزاری دومین همایش آثار برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌ها از 5 تا 8 آذرماه سال‌جاری در تهران خبر دادا و افزود:

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این همایش علاوه بر کارگردان‌‌ها، نویسندگان بومی منتخب نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

وی با اعلام  برنامه‌های این همایش، گفت: در این همایش علاوه بر اینکه هنرمندان برگزیده فرصت خواهند داشت تا با یکدیگر تعاملاتی داشته باشند، چند نشست تخصصی و آموزشی نیز با موضوع حضور و معرفی آثار نمایشی در عرصه بین‌الملل توسط چند تن از مدرسین مطرح و شناخته شده این حوزه برای هنرمندان حاضر در همایش برگزار می‌شود.

نادری همچنین از برگزاری نشست روسای انجمن‌های هنرهای نمایشی سراسر کشور با حضور ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور در آخرین روز این همایش خبر داد.

وی همچنین درباره روند انتخاب آثار برای حضور در جشنواره  بین المللی تئاتر فجر اظهار داشت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر، قرار است هیات انتخاب آثار در روزهای برگزاری همایش با حضور کارگردان‌ها و نویسندگان منتخب آثار نهایی را معرفی کنند.

به گفته مدیر هماهنگی تئاتر استان‌ها تماشای نمایش‌های روی صحنه در تهران از جمله برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده برای حاضران در این همایش است.

استان اردبیل با دو اثر نمایشی «وخداوند درون یک مرد دوقلب قرار نداد» نوشته و کار اکبر صادقی و  «کریم آقا» نوشته ابراهیم عادل نیا به کارگردانی حسن شیخ زاده به عنوان آثار برگزیده بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان  اردبیل در «دومین همایش آثار برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌ها» در تهران شرکت خواهد کرد.




نظرات کاربران