در حال بارگذاری ...

انتشار فراخوان تولید نمایش درحوزه هنری استان اردبیل

به منظورحمایت از تولید نمایش با مضامین دینی و انقلابی حوزه هنری استان اردبیل به انتشار فراخوان تولید نمایش اقدام کرد

به گزارش تئاتر اردبیل، داور فرمانی، مسوول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل در گفتگو با سایت استانی ایران تئاتر با اعلام این خبر افزود: واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل در نظر دارد تا پایان  سال ۱۳۹۶ دو نمایش صحنه ای بزرگسال و یک نمایش صحنه‌ای کودک و نوجوان تولید و به اجرای عمومی در بیاورد بنابراین از تمامی گروههای نمایشی استان جهت تولیدنمایش  و اجرای عمومی دعوت بعمل می آورد.

فرمانی درتشریح شرایط و ضوابط مندرج در فراخوان تولید نمایش گفت: موضوع نمایش‌ها با در نظر گرفتن اهداف و اولویتهای حوزه هنری آزاد است، از بین آثار رسیده پس از ارزیابی، ۳ نمایشنامه انتخاب و به هر یک از گروهها مبلغ ۴ میلیون تومان کمک هزینه تولید پرداخت می شود.

مسوول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل مهلت ارائه تقاضا برای تولید نمایش را تا 20 آذر ماه 1396 عنوان کرد وافزود: نتایج ارزیابی نمایشنامه ها اواخر آذر ماه 1396 اعلام می شود.

وی اظهار داشت: گروههای نمایشی باید تا ۱۵ اسفند1396 در یکی از سالن های معتبر استان حداقل به مدت یک هفته اجرای عمومی داشته باشند.

فرمانی افزود: در صورتی که  آثار تولید شده از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند جهت اجرای عمومی در تهران و سایر استانها و نیز شرکت در مرحله بازبینی جشنواره سوره معرفی می شوند.

علاقمندان برای تولید نمایش با مضامین دینی و انقلابی می توانند آثار خود را به واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل واقع در بزرگراه شهدا روبروی نیروگاه برق، پشت مدرسه شهید سقایی ارسال و یا با شماره های 33629191- 33629192 تماس حاصل نمایید.




نظرات کاربران