در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان اردبیل:

جشنواره طلوع می تواند زمینه ساز حرکت های ارزشمند در تئاتردرمانی باشد

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان اردبیل در آیین افتتاحیه جشنواره تئاتر طلوع گفت : این جشنواره می تواند زمینه ساز حرکت های ارزشمند تئاتری در تئاتردرمانی باشد.

به گزارش تئاتر اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل در آیین افتتاحیه پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان شمالغرب کشور که در یادمان شهدای گمنام اردبیل برگزار شد، با گرامیداشت  حلول ماه ربیع الاول و آغاز جشن های میلاد حضرت محمد(ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، تقارن جشنواره تئاتر طلوع را با حلول ماه ربیع الاول به فال نیک گرفت  و گفت: شهیدان با جان فشانی های شان، درس های استقامت و پایداری را به ما داده اند.

وی افزود: شهدای ما در حماسه هشت سال دفاع مقدس، بهترین صحنه ها و تصاویر از ایثارگری و جان فشانی را خلق کرده اند.

وی با اعلام اینکه شهدای مدافعین حرم نیز با تاسی از حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت زینب(س)، با دفاع از حریم ولایت ، راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه می دهند اظهار داشت: الگوی شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که هرآنچه داشت در طبق اخلاص گذاشت و در راه اسلام و قرآن فدا کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: ما با آغاز این جشنواره در این مکان مقدس و متبرک به حضور شهدای گمنام که اگرچه بی نام و نشانند، اماایثارگری ها و جان فشانی های شان در تمامی لحظات ما ساری و جاری است، اعلام می کنیم که این  شهدای گران‌قدر ‌ عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آورده اند و ما قدردان شهدای مان هستیم.

وی با ابراز خرسندی از میزبانی هنرمندان استان های شمالغرب کشور،گفت : این جشنواره می تواند زمینه ساز حرکت های ارزشمند تئاتری در تئاتردرمانی باشد.

 




نظرات کاربران