در حال بارگذاری ...

پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل به مناسبت درگذشت مجید واحدیزاده

سید ناصر اسحاقی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل ، در پیامی ، درگذشت هنرمند نام آشنا و چهره افتخار آفرین تئاتر کشور، زنده یاد مجید واحدیزاده را خسارتی برای جامعه تئاتری استان خواند و این ضایعه را به خانواده این هنرمند وارسته و اصحاب فرهنگ و هنر استان و هنرمندان تئاتر کشور تسلیت گفت.

به گزارش تئاتر اردبیل ،سید ناصر اسحاقی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل ، در پیامی ، درگذشت استاد  مجید واحدیزاده،  هنرمند نام آشنا ی صحنه های نمایش را خسارتی  بزرگ برای جامعه تئاتری کشور و استان خواند و این ضایعه را به خانواده این هنرمند وارسته، هنرمندان تئاتر کشور  واصحاب فرهنگ و هنر استان تسلیت گفت.در این پیام آمده است :« انالله و اناایه راجعون. مرگ آغاز زندگی جاوید است و خوشا به حال آنانکه نیک نامی دنیای فانی را ره توشه ای ساختند برای دنیای باقی و نام شان در این سرا و روح شان در سرای دگر جاودانه شد. درگذشت ناباورانه فرزند شایسته دارالارشاد و دارالامان اردبیل، چهره برجسته و افتخار آفرین صحنه های نمایش استان و هنرمند  نام آشنای  تئاتر کشور، زنده یاد مجید واحدیزاده از هنرمندان خوش نام و شایسته تحسین تئاتر اردبیل  مایه اندوه و تاثر  شد.

با نهایت تاسف و تاثرفراوان، ضایعه درگذشت این هنرمند محبوب و  فعال تئاتر کشور  را به هم استانی های گرانقدر و هنرمند پرور ، هنرمندان تئاتر کشور، اصحاب فرهیخته فرهنگ و هنراستان ،  هنرمندان تئاتراستان و خانواده معزا تعزیت و تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت احدیت برای آن سفرکرده علودرجات و غفران الهی و برای بازماندگانش صبر جمیل مسئلت می نماییم.»




نظرات کاربران