در حال بارگذاری ...

پیام تسلیت حوزه هنری استان اردبیل برای درگذشت مجید واحدیزاده

حوزه هنری استان اردبیل به مناسبت درگذشت مجید واحدیزاده، کارگردان برجسته و چهره ملی تئاتر استان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش تئاتر اردبیل، در پی درگذشت مجید واحدیزاده، هنرمند برجسته تئاتر کشور، حوزه هنری استان اردبیل، پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به این شرح است:
«درگذشت نابهنگام هنرمند فرهیخته و توانمند، بازیگر و کارگردان برجسته نمایش استان و کشور مجید واحدیزاده موجب تاثر و اندوه اصحاب فرهنگ و هنر گردید.
حاصل سالها تلاش بی وقفه آن هنرمند گرانمایه، خلق آثار ارزشمند بسیاری بود که در صحنه های ملی و بین المللی به اجرا درآمد و افتخارات فراوانی را در جشنواره های معتبری همچون جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ، فستیوال جاده ابریشم کشور آلمان، جشنواره تئاتر سوره، فستیوال «شبهای سفید» کشور آلمان و فستیوال « پر کردن فضای خالی » در جمهوری آذربایجان و «گرجستان» و ده ها جشنواره داخلی و خارجی کسب نمود و باعنایت به نقش ارزنده در رشد و تعالی هنر نمایش در سال 1387 از سوی مرکز هنرهای نمایشی کشور به عنوان یکی از سی چهره تاثیر گذار تئاتر در سی سال پس از انقلاب اسلامی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.
آن هنرمند فقید که زندگی پرثمر خود را صرف خدمت صادقانه در عرصه هنر و پرورش هنرمندان فرهیخته و رشد و تعالی فرهنگ نموده بود سرانجام در حین خدمت به عنوان دبیر جشنواره نمایش که عشق و علاقه همیشگی اش بود، دار فانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت.
حوزه هنری استان اردبیل فقدان این شخصیت برجسته تئاتر را به اصحاب فرهنگ و هنر و همه دوستداران و علاقه‏مندان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان برای این هنرمند برجسته علو درجات مسالت دارد.»




نظرات کاربران