در حال بارگذاری ...

پیام تسلیت دبیر جشنواره تئاتر فجر برای درگذشت مجید واحدی زاده

فرهاد مهندس پور، دبیر جشنواره تئاتر فجر در پیامی درگذشت مجید واحدی زاده، هنرمند عرصه تئاتر را تسلیت گفت.

به گزارش تئاتر اردبیل، در پی درگذشت مجید واحدی زاده، کارگردان و بازیگر تئاتر فرهاد مهندس پور، دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر در پیامی فقدان این هنرمند عرصه تئاتر را تسلیت گفت.
در پیام مهندس پور آمده است: «خبر درگذشت مجید واحدی زاده، نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر، تاسف برانگیز بود و دردآور. از طرف خود و همکارانم در جشنواره تئاتر فجر، به تمام اهالی تئاتر تسلیت می گویم و برای خانواده و دوستدارانش آرزوی صبر و آرامش می کنم.»
مجید واحدی زاده، نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون که در سال ۱۳۴۷ در اردبیل متولد شد، طی مراسم استقبال و مشایعت مهمانان ویژه جشنواره تئاتر معلولان درگذشت.
او بازی در تئاتر و تلویزیون را در سال ۱۳۵۹ پس از چندین تجربه دانش آموزی با نمایش دروغگو دشمن خداست و نمایش «جوجی خان» آغاز کرد. به سال ۱۳۶۹ هم اولین کارگردانی را با نمایشنامه عروسک ها اثر بهرام بیضایی تجربه کرد.
از آثار برتر او می توان به نمایش «سبز»، «سهراب»، «سرخ» اشاره کرد که در بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ایران به عنوان بهترین نمایش جشنواره انتخاب شد و در سال ۱۳۸۱ با همین نمایش در فستیوال جاده ابریشم در آلمان شرکت کرد.
او برنده جایزه های فراوانی در جشنواره هایاستانی، منطقه ای، دفاع مقدس و جشنواره های سراسری و بین المللی از جمله جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای نویسندگی و بازیگری و کارگردانی شده است.
همچنین مراسم تشییع پیکر آن مرحوم  روز پنچ شنبه ۲ آذرماه از ساعت یازده از مقابل مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل به سمت بهشت زهرا قطعه مفاخر برگزار شد.




نظرات کاربران