در حال بارگذاری ...
پس از استقبال مردم هنردوست اردبیل

نمایش«قیز قاپیسی، شاه قاپیسی» در تهران به روی صحنه می رود

سلیم رحیمی، هنرمند پیشکسوت تئاتر اردبیل، پس از اجرای موفقیت آمیز در اردبیل، نمایش«قیز قاپیسی، شاه قاپیسی» را در فرهنگ سرای بهمن تهران به روی صحنه می برد.

به گزارش تئاتر اردبیل، سلیم رحیمی، هنرمند پیشکسوت تئاتر اردبیل که پیش  از این،  نمایش های کمدی موزیکال «اژدر عمی»، «آی بری باخ بری باخ» و «ایکی آرواد بیر کیشی» را در شهرهای اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد به روی صحنه برده است و نمایش«قیز قاپیسی، شاه قاپیسی» را  از ششم مرداد  تا 26 مرداد امسال در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برای تماشگران اردبیلی اجرا کرده است، نمایش کمدی موزیکال«قیز قاپیسی، شاه قاپیسی» را از بیست و دوم تا بیست و چهارم آذر در سالن سینما تئاتر فرهنگ سرای بهمن تهران به روی صحنه می برد.

این نمایش را سلیم رحیمی نوشته و کارگردانی کرده در آن؛  سلیم رحیمی، شهرام پوردنیا، سیامک شاگردی، المیرا طاعتی، کبری علی نژاد، احمد پروستان، شاهین مرادی و ثنا عاشقدل ایفاگر نقش های این نمایش کمدی اند. سلیم رحیمی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر استان است که پیش از این و در سال های 1393 ،1394 و 1395 نیز نمایش های کمدی«اژدر عمی»،«آی بری باخ»، « ایکی آرواد بیر کیشی» و «قیز قاپیسی، شاه قاپیسی»را با استقبال مردم در شهرهای اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر  به روی صحنه برده است.




نظرات کاربران