در حال بارگذاری ...
با استقبال شهروندان تهرانی

نمایش«قیز قاپیسی شاه قاپیسی» در فرهنگ سرای بهمن به صحنه رفت

پس از استقبال مردم هنردوست اردبیل، نمایش«قیز قاپیسی، شاه قاپیسی» با استقبال شهروندان تهرانی در سالن سینما تئاتر چاپلین فرهنگ سرای بهمن به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر اردبیل، به دنبال استقبال مردم هنردوست اردبیل از اجرای نمایش«قیز قاپیسی شاه قاپیسی»، سلیم رحیمی، هنرمند پیشکسوت تئاتر اردبیل این نمایش را که با استقبال شهروندان تهرانی روزهای 23 و 24 آذر در فرهنگ سرای بهمن تهران به روی صحنه برد. 

وی  پیش از این، نمایش های کمدی موزیکال «اژدر عمی»، «آی بری باخ بری باخ» و «ایکی آرواد بیر کیشی» را در شهرهای اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد به روی صحنه برده است و نمایش«قیز قاپیسی، شاه قاپیسی» را  از ششم مرداد  تا 26 مرداد امسال در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برای تماشگران اردبیلی اجرا کرده است.

این نمایش را سلیم رحیمی نوشته و کارگردانی کرده است و سلیم رحیمی، شهرام پوردنیا، سیامک شاگردی، المیرا طاعتی، کبری علی نژاد، احمد پروستان، شاهین مرادی و ثنا عاشقدل  در آن به ایفای نقش پرداختند. 

سلیم رحیمی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر استان است که پیش از این و در سال های 1393 ،1394 و 1395 نیز نمایش های کمدی«اژدر عمی»،«آی بری باخ»، « ایکی آرواد بیر کیشی» و «قیز قاپیسی، شاه قاپیسی»را با استقبال مردم در شهرهای اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر  به روی صحنه برده است.




نظرات کاربران