در حال بارگذاری ...

خلخالی ها هم به دیدن«قیز قاپیسی شاه قاپیسی» می روند

نمایش«قیز قاپیسی شاه قاپیسی» نوشته و کار سلیم رحیمی روز های ۲۱ و ۲۲ دی در مجتمع فرهنگی و هنری خلخال به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر اردبیل، نمایش کمدی موزیکال «قیز قاپیسی شاه قاپیسی»  روز های 21 و 22 دی در  مجتمع فرهنگی و هنری خلخال برای شهروندان و هنر دوستان خلخالی به روی صحنه می رود. این نمایش را، سلیم رحیمی از  هنرمندان پیشکسوت تئاتر اردبیل نوشته و کارگردانی کرده است. وی  پیش از این، نمایش های کمدی موزیکال «اژدر عمی»، «آی بری باخ بری باخ» و «ایکی آرواد بیر کیشی» را در شهرهای اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد به روی صحنه برده است و نمایش«قیز قاپیسی، شاه قاپیسی» را از ششم مرداد  تا 26 مرداد امسال در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل ، روزهای 23 و 24 آذر و  13 تا 15 دی در سینما تئاتر المپیک و سینما تئاتر چاپلین فرهنگ سرای بهمن تهران برای تماشگران اردبیلی و تهرانی اجرا کرده است.

سلیم رحیمی، شهرام پوردنیا، سیامک شاگردی، المیرا طاعتی، لیلی نظری، احمد پروستان، شاهین مرادی و ثنا عاشقدل  در آن ایفای نقش می کنند. 

سلیم رحیمی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر استان است که پیش از این و در سال های 1393 ،1394 و 1395 نیز نمایش های کمدی«اژدر عمی»،«آی بری باخ»، « ایکی آرواد بیر کیشی» و «قیز قاپیسی، شاه قاپیسی»را با استقبال مردم در شهرهای اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر  به روی صحنه برده است.

 




نظرات کاربران