در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر نو

نمایش «نازلی و دیو چشمه سارون» در اردبیل به روی صحنه می رود

نمایش «نازلی و دیو چشمه سارون» از بیست و دوم دی در تالار شمس عطار اردبیلی به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر اردبیل، نمایش «نازلی و دیو چشمه سارون» تولید گروه تئاتر نو اردبیل از 22 دی ماه در سالن شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک بروی صحنه می رود.

کریم عظیمی ججین سرپرست گروه تئاتر نو با اعلام اینکه نمایش «نازلی و دیو چشمه سارون» از 22 دی ماه به مدت 5 شب  در سالن شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک بروی صحنه می رود، گفت: این نمایش که نوشته و کارسعید افخمی است، نمایشی موزیکال ویژه نوجوانان است و با الهام از قصه های فولکلور منطقه با پرداختی نو تولید شده است.

وی گفت:گروه تئاتر نو تلاش می کند در تولیدات نمایشی خود سلایق مختلف را در نظر گرفته و برای هر قشر از مخاطبین تئاتر اقدام به تولید محتوای نمایشی نماید.

عظیمی ججین،  ویژگی برجسته  نمایش «نازلی و دیو چشمه سارون» را  موزیکال بودن آن عنوان کرد و افزود: این کار موسیقیایی جذابیت خاصی برای مخاطبین نوجوان و خانواده ها خواهد داشت.

وی معتقد است با پرداخت مناسب به موضوعات نمایشی در گونه های مختلف و سلیقه ی تماشاگران می توان ارتباط بین جامعه و تئاتر را تقویت کرد.

بازیگران این نمایش اعضای گروه تئاتر نو می باشند که با آموزش های مناسب در طول تمرین ها در این نمایش ایفای نقش نموده اند.

بازیگران این نمایش عبارتند از:

پرویز جهانگیری، سعیده افخمی، حسین درخشان، سعید افخمی، مریم دادجو، یلدا یوسفیان، مریم دادجو، مهسا اسلام زاده، فخرالدین علایی، حدیث بیله سواری و شهلا علیزاده

دیگر عوامل اجرایی:

دستیاران کارگردان: سمیرا ایروم و رضا پزشکی

مشاور کارگردان: صادق مولایی

نورپرداز: داور نجفی

گریم: رحیم پرواسی و فاطمه اوجاقی

آهنگساز: بهرام رجبعلی زاده و یلدا دستباز

طراح لباس: سمیرا آیروم

طراحان صحنه و دکور: رضا پزشکی و سمیرا ایروم

سرپرست گروه: کریم عظیمی ججین




نظرات کاربران