در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل عنوان کرد:

نمایشی از بیله سوار در جشنواره بین المللی تئاتر فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از حضور نمایش«و خداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد» کار هنرمند بیله سواری در سی و ششمین جشنواره تئاتر بین المللی تئاتر فجر خبر داد.

به گزارش تئاتر اردبیل ، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از حضور هنرمندان این استان ، در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد و گفت: در این رویداد مهم نمایشی، هنرمندان تئاتر استان اردبیل نمایش«و خداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد» را در بخش مسابقه تئاتر ایران به روی صحنه می برند.
وی با اعلام اینکه این نمایش را اکبر صادقی از هنرمندان جوان تئاتر شهرستان مرزی بیله سوار مغان نوشته و کارگردانی کرده است، افزود: هنرمندان تئاتر استان حضور موفقیت آمیزی در دوره های مختلف جشنواره بین المللی تئاتر فجر داشته اند و این دومین حضور هنرمند بیله سواری در این جشنواره است.
اسحاقی با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استانی در اردبیل، اظهار داشت: نمایش««و خداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد» در این جشنواره با انتخاب هیئت داوران به عنوان نمایش برتر و برگزیده انتخاب شد و در دومین همایش نمایش های برگزیده جشنواره های تئاتر استان های کشور که در آذرماه سال جاری و در تهران برگزار شد، توانست جواز ورود به سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را کسب کند.
وی با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های تئاتری هنرمندان استان، افزود: در سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر فجر هم هنرمندان تئاتر استان اردبیل، نمایش«تورا از من گرفتی» که نوشته و کار اکبر صادقی بود، در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر تهران به روی صحنه آوردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با تاکید بر حضور شایسته هنرمندان و گروه های تئاتری استان در رویدادها و جشنواره های نمایشی کشور، زمینه سازی برای اجرای عمومی آثار تولیدی گروه های نمایشی استان را از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان عنوان کرد و افزود: نمایش«و خداوند درون یک مرد دوقلب قرار نداد» قبل از حضور در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، روزهای بیست و دوم تا بیست و ششم دی ماه در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل به روی صحنه می رود.




نظرات کاربران