در حال بارگذاری ...

آغاز اجرای نمایش«نازلی و دیو چشمه سارون» در اردبیل

نمایش «نازلی و دیو چشمه سارون» تولید گروه تئاتر نو اردبیل از ۲۲ دی ماه در سالن شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک بروی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر اردبیل، توسط محمد تقی اسماعیلی، اجرای نمایش «نازلی و دیو چشمه سارون» تولید گروه تئاتر نو اردبیل آغاز شد. در مراسم افتتاحیه و آغاز اجرای این نمایش که روح الله حبیب زاده، سید رضی محمودی فخرآبادی، نادر مهدیلو و جمعی از هنرمندان و هنردوستان اردبیلی نیز حضور داشتند، از طرف گروه تئاتر نو، به پاس تجلیل از حضور موثر و سازنده محمد تقی اسماعیلی در حوزه تولید و اجرای نمایش های عروسکی، هدیه ای به این هنرمند اردبیلی اهدا شد. همچنین
تندیس کمپین »تئاتر برای همه»  سعید افخمی ، کارگردان این نمایش گردید.

در مراسم افتتاح و آغاز به کار این نمایش،  به رسم یاد بود و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد مجید واحدیزاده،  به تعدادی از کودکان تماشاگر عکسی از از این هنرمند فقید اردبیلی هدیه داده شد.
این نمایش که نوشته و کارسعید افخمی است، نمایشی موزیکال ویژه نوجوانان است و با الهام از قصه های فولکلور منطقه با پرداختی نو تولید شده است.

اجرای این نمایش تا بیست و ششم دی ماه در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل، ادامه دارد. در  این نمایش؛ پرویز جهانگیری، سعیده افخمی، حسین درخشان، سعید افخمی، مریم دادجو، یلدا یوسفیان، مریم دادجو، مهسا اسلام زاده، فخرالدین علایی، حدیث بیله سواری و شهلا علیزاده ایفای نقش می کنند. سمیرا ایروم و رضا پزشکی، صادق مولای، داور نجفی، رحیم پرواسی، فاطمه اوجاقی، بهرام رجبعلی زاده، یلدا دستباز و  کریم عظیمی ججین دیگر عوامل اجرایی این نمایشند.

 

 




نظرات کاربران