در حال بارگذاری ...

کاروان تئاتر به پارس آباد سفر می‌کند

علی محمدزاده رابط انجمن نمایش استان در شهرستان پارس آباد از سفرکاروان تئاتر به شهر پارس آباد خبرداد.

به گزارش تئاتر اردبیل، علی محمدزاده، رابط انجمن نمایش استان در شهرستان پارس آباد از  سفرکاروان تئاتر به شهر پارس آباد خبرداد و افزود: طبق برنامه ریزیهای بعمل آمده و هماهنگیهای انجام شده با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مساعدت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل بزودی شاهد بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری در شهر پارس آباد خواهیم شد.
 محمدزاده با اشاره به موقعیت جفرافیای و مرزی بودن این شهرستان و وجود هجمه های فرهنگی از سوی کشورهای همسایه، گفت: به منظور مقابله با هرگونه تهاجم فرهنگی ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری بیش از پیش احساس میشود.
وی افزود:خوشبختانه منطقه مغان و در راس آن شهرستان پارس آباد با داشتن هنرمندان مستعد و توانا توانسته افتخارات ارزشمندی را برای این منطقه به ارمغان آورد.

محمدزاده حضور در جشنواره های استانی، منطقه ای ، سراسری،جشنواره بین المللی تئاتر فجر و اجراهای برون مرزی، کسب عنوان فعال ترین انجمن نمایش کشور، کسب عناوین برتر بازیگری، کارگردانی، طراحی صحنه، موسیقی و ... از جمله دستاوردهای هنرمندان در حوزه نمایش برشمرد و با اشاره به استقبال بی نظیر مردم عزیز و شهروندان فهیم از هنرمندان و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری ، گفت: در هفدهمین جشنواره تئاتر منطقه مغان که در بهمن ماه 95 برگزار شد، بیش از 3000 نفر از شهروندان بعنوان تماشاگر از اجراهای تءاتر استقبال کردند که در سطح استان بی سابقه بود.
رابط انجمن نمایش استان در خصوص  هجدهمین جشنواره تئاتر منطقه مغان که در قالب اجراهای عمومی و با شعار تئاتر برای مردم  در مجتمع فرهنگی هنری آراز برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 12 نمایشنامه توسط گروههای نمایشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که پس از بررسی شورای نظارت،  تولید و به اجرای عمومی در خواهد آمد.  وی خاطرنشان کرد: به منظور بهبود کیفیت اجراها ورکشاپ های مختلف  بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه نویسی، طراحی صحنه و ... نیز دایر خواهد بود که تمامی هنرمندان و علاقمندان میتوانند از آن بهره مند شوند.
علی محمدزاده در پایان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره تئاتر منطقه مغان، از تئاتر بعنوان هنر ارزشمند و ماندگار یاد کرد که  می تواند در شکوفایی و ارتقاء فرهنگ عمومی نقش کلیدی ایفا کند.




نظرات کاربران