در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل:

رونق تئاتر اردبیل با اجرای فصل جشن تئاتر

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی در نشست با اصحاب رسانه، از برگزاری جشن تئاتر استان در فصل زمستان خبر داد و گفت: در قالب این طرح، هر روز دو نمایش بر روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی در نشست با اصحاب رسانه، وضعیت تئاتر استان را مطلوب و مناسب عنوان کرد و با اعلام اینکه از اول دیماه، طرح اجرای روز دو نمایش در شهر اردبیل آغاز شده است، از برگزاری جشن تئاتر استان در فصل زمستان خبر داد و گفت: استقبال خوب مردم از نمایش های به روی صحنه رفته، نشانگر علاقه مردم به تولیدات تئاتری است.

وی با تاکید براینکه رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رویکردی کارگاهی و آموزشی است، تصریح کرد: در جشن فصلی تئاتر اردبیل، هر روز دو اجرا در مجتمع فرهنگی هنری فدک ، سالن بیضای اردبیلی و پلاتوی استاد نجفلو روی پرده می‌رود.

 اسحاقی با اعلام اینکه اجرای این طرح در راستای تحقق شعار تئاتر برای همه مردم است، گفت: به همت بخش خصوصی و توسط یکی از نهادهای مردمی استان، کمپین همه باهم تئاتر راه اندازی شده که در حضور تماشگران در سالن ها برای دیدن نمایش ها تاثیرگذار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه این طرح برای اولین بار در اردبیل برگزار می شود، گفت: گروه های نمایشی شهرستان ها هم در اجرای این طرح سهیم هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با اعلام اینکه در جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نمایش« و خداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد» به عنوان نمایش منتخب استان به روی صحنه خواهد رفت، اظهار داشت: تئاتر استان اردبیل، تئاتر پویا و در حال حرکت است.

وی از برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای مغان در روزهای آتی خبر داد و افزود: رویکرد این جشنواره هم، کارگاهی و آموزشی خواهد بود




نظرات کاربران