در حال بارگذاری ...

زنگ آغاز اجرای عمومی نمایش «خانه ای برای صبوری» به صدا درآمد

نادر مهدیلو پیشکسوت تئاتر اردبیل زنگ شروع اجرای «خانه ای برای صبوری» کاری از گروه تئاتر نو را به صدا در آورد.

به گزارش تئاتر اردبیل، نمایش « خانه ای برای صبوری»  نوشته و کار کریم عظیمی ججین در پلاتو استاد حسن نجفلو با حضور جمعی از پیشکسوتان تئاتر اردبیل از جمله نادر مهدیلو – ناصر رهنما آذر و صمد واحدی زاده اولین اجرای خود را شروع کرد.
در آیین زنگ شروع اجرای این نمایش نادر مهدیلو از پیشکسوتان تئاتر اردبیل با ضمن قدردانی از کریم عظیمی ججین به خاطر گرامیداشت یاد و خاطره ی درگذشتگان تئاتر اردبیل گروه های تئاتری را دعوت به همدلی و اهمیت دادن به بزرگداشت درگذشتگان و تکریم پیشکسوتان نمود.
کریم عظیمی ججین این نمایش را با یاد یاد و احترام استاد و همکارش زنده یاد «مجید واحدیزاده» و گرامیداشت روح  رفیع آن عزیز سفرکرده به رفیق، برادر و همراه وی « صمد واحدیزاده» تقدیم کرد.
داستان نمایش خانه ای برای صبوری به روزهای انقلاب 57 شهر اردبیل می پردازد و عظیمی تلاش کرده است تا تاثیرات جریان سیاسی و اجتماعی آن روزها را در بین خانواده ای بررسی کند.
گروه تئاتر نو نمایش خانه ای برای صبوری را از 23 بهمن لغایت 27 بهمن در مجتمع فرهنگی و هنری فدک در پلاتو استاد نجفلو  اجرا خواهد نمود.
سحر رنجبر- محسن طهماسب- مهدی قبادی- اسماعیل غنی زاده در این نمایش ایفای نقش می کنند.
سایر عوامل این نمایش نیز عبارتند از: اسماعیل غنی زاده: دستیار کارگردان- محمد حسین خدایی: طراح صحنه- فاطمه اوجاقی: طراح گریم- فیاض بهرام: طراح پوستر و بروشور- فاطمه همتی: منشی صحنه- حسین ایمانی و حسین درخشان: مدیر صحنه- رضا رنجبر: طراح نور - عکاس : وحید یوسفخانی و ....




نظرات کاربران