در حال بارگذاری ...
برای بار سوم

نمایش«قیز قاپیسی شاه قاپیسی» در تهران به صحنه می رود

سلیم رحیمی، هنرمند پیشکسوت اردبیلی، برای بار سوم نمایش کمدی موزیکال «قیز قاپیسی شاه قاپیسی» را در تهران به روی صحنه می برد.

به گزارش تئاتر اردبیل،  سلیم رحیمی، هنرمند پیشکسوت اردبیلی که نمایش‌های«آی بری باخ»، «اژدر عمی»، «ایکی کیشی بیر آرواد» و «قیز قاپسی، شاه قاپسی» را در شهرهای مختلف به روی صحنه برده است،  برای بار سوم نمایش کمدی موزیکال «قیز قاپیسی شاه قاپیسی» را در تهران به روی صحنه می برد.،

نمایش کمدی موزیکال «قیز قاپسی، شاه قاپسی» که  در شهرهای همچون؛ اردبیل، خلخال، آستارا، خوی و تهران روی صحنه رفته، برای سومین بار و به دلیل استقبال چشمگیر تماشاگران، با دکوری متفاوت و جدید، در روزهای 26 و 27 بهمن‌ماه جاری در سالن دهکده المپیک روی صحنه ‌می‌رود.   

نمایش «قیز قاپیسی ، شاه قاپیسی» که اتابک نادری مجری طرح آن است، داستان «ثروت» دختر جوان دم‌بختی است که خواستگاران فراوانی دارد که پشت در خانه‌اش هستند ولی او دل در گرو عشق پسر جوانی به نام جوانشیر دارد. پدر «ثروت» مخالف ازدواج دخترش با جوانشیر است. مادر بزرگ و پدر دختر که هر دو مجرد هستند به کمک این دو جوان عاشق می‌آیند و...

در این نمایش شهرام پوردنیا، سیامک شاگردی، احمد پروستان، المیرا طاعتی، لیلی نظری، شاهین مرادی، ثنا عاشقدل و سلیم رحیمی ایفای نقش می‌کنند.




نظرات کاربران