در حال بارگذاری ...
معاون هنری ارشاد اردبیل عنوان کرد:

تولید و اجرای 60 نمایش در سال 96

غریب منوچهری، معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از تولید و اجرای ۶۰ عنوان نمایش در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش تئاتر اردبیل، غریب منوچهری با اعلام اینکه با هدف احیای اجرای دائمی تئاتر ما در مجتمع فدک، بیضا و پلاتوی استاد نجفلوی اردبیل هر شب شاهد دو اجرا توسط هنرمندان بوده ایم، گفت: اجرای این طرح در سال جاری هم ادامه خواهد داشت.
 معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، افزود: در سال گذشته، 60 مورد تئاتر و نمایش با رویکررد احیای اجرای دائمی تئاتر با موضوع فولکلور فرهنگ عامه استان، دفاع مقدس، آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و عمومی و ... برگزار شد.
 منوچهری به برگزاری نوزدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر مغان و حضور موفق گروه‌های تئاتر در جشنواره فجر در سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال نیز این رویدادهای فرهنگی و هنری ادامه خواهد داشت.
وی به موضوع زیرساخت‌ها و امکانات فرهنگی – هنری و نارسائی‌ها و کمبودها در این حوزه اشاره کرد و افزود: ما به شدت از نظر زیرساخت‌ها و امکانات فرهنگی و هنری یبا مضیقه روبرو هستیم به طوری که کمبود سالن تئاتر و نمایش هنرمندان جوان و پویای ما را با مشکلات و دغدغه‌هایی روبرو کرده است که ضروری است با همکاری ارگان‌های مختلف و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تلاش کنیم تا سالن‌ها و امکانات سخت‌افزاری مناسب در این حوزه مهیا شود.
منوچهری تجهیز و به روزرسانی سالن‌های فرهنگی – هنری را زمینه‌ساز شکوفائی حوزه هنر اعلام و خاطرنشان کرد: اردبیل همواره با رویکرد خلاقیت و تکیه بر توانمندی هنرمندان توانمند خود سعی کرده تا کمبود فضا و اعتبار را به نوعی جبران کند به طوری که از نظر کیفی و تنوع برنامه‌ها و کسب جوایز جزو 10 استان برتر کشور هستیم.
  معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: ما با دعوت از سرمایه‌گذاران و برخی سازندگان مجتمع‌های تجاری انتظار داریم تا در کنار احداث مجموعه‌های تجاری خود سالن‌های همایش و مجموعه‌های فرهنگی و هنری را نیز احداث و به بهره‌برداری برسانند.

 




نظرات کاربران