در حال بارگذاری ...
با حضور فرهاد قائمیان،

اردیبهشت تئاتر کودک گروه تئاتر عنوان در اردبیل آغاز شد

فرهاد قائمیان، هنرمند اردبیلی تئاتر، سینما و تلویزیون، اردیبهشت تئاتر کودک گروه تئاتر عنوان را در اردبیل افتتاح کرد.

به گزارش تئاتر اردبیل، فرهاد قائمیان، هنرمند اردبیلی تئاتر، سینما و تلویزیون کشور با حضور در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل، ، نخستین دوره اردیبهشت تئاتر کودک گروه تئاتر عنوان  را افتتاح کرد.

در مراسم آغاز اجرای این طرح نمایشی که شفیع شفیعی، مدیر کل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل و نیز جمعی از پیشکسوتان، هنرمندان و علاقه مندان به هنرهای نمایشی حضور داشتند، فرهاد قائمیان با ابراز خرسندی از اجرای این طرح در شهر اردبیل، تئاتر اردبیل را تئاتری فعال و پویا عنوان کرد و ضرورت تداوم اینگونه حرکت های نمایشی تاکید کرد.

در اردیبهشت تئاتر کودک گروه تئاتر عنوان اردبیل که  تا 11 اردیبهشت ادامه خواهد داشت،  نمایش های «دیوبچه‌های شیطون و پسرک مهربون» و «ماهی سیاه کوچولو» تالاربیضای اردبیلی و تالارشمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل   برای شهروندان اردبیلی به اجرا در می آیند. نمایش دیوبچه‌های شیطون و پسرک مهربون از تاریخ 1 تا 11 اردیبهشت در تالار بیضای اردبیلی به نویسندگی میترا شاهین و کارگردانی حامد حیدری باریس روی صحنه خواهد بود.

همچنین نمایش ماهی سیاه کوچولو با نوشته‌ای از نسترن اکبرزاده به کارگردانی سعید قلندری در مجتمع فرهنگی هنری فدک از دوم تا دهم اردیبهشت اجراهای خود را ادامه خواهد داد.

این نمایش‌ها به صورت موزیکال و با نمایشنامه‌های تولیدی نویسندگان گروه تئاتر عنوان با حضور هنرمندان جوان تهیه شده‌اند.




نظرات کاربران