در حال بارگذاری ...
در اولین روز جشنواره تئاتر سوره صورت گرفت:

ادای احترام هنرمندان به زنده یاد مجید واحدیزاده

هنرمندان و گروه های نمایشی شرکت کننده در سومین دوره جشنواره تئاتر استانی سوره با حضور در قطعه مفاخر اردبیل، یاد و خاطره زنده یاد مجید واحدیزاده را گرامی داشتند.

به گزارش تئاتر اردبیل، هنرمندان و گروههای شرکت کننده در سومین جشنواره تئاتر استانی سوره، اعضای ستاد اجرایی و نیز جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتراردبیل باحضور در قطعه مفاخر بهشت زهرا(س) اردبیل، به مقام شامخ زنده یاد مجید واحدیزاده، هنرمند توانمند تئاتر کشور ادای احترام کردند.
امیر رجبی ، مدیرحوزه هنری  استان اردبیل، در این مراسم با اعلام اینکه تئاتر اردبیل مدیون تلاش های ارزنده و قابل تحسین هنرمندان صادق و بی ادعایی است که برای تعالی این هنر، از هیچ کوشش دریغ نمی کنند، با تحسین از تلاش ها و حضور ارزنده زنده یاد مجید واحدیزاده در اعتلای تئاتر استان اردبیل، گفت: مجید واحدیزاده، سهم بزرگی در ارتقای تئاتر اردبیل دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند و هنرمندان فقید استان، برگزاری جشنواره تئاتر سوره  را در شهر اردبیل فرصتی برای شکوفایی شناسایی و معرفی توانمندی های هنرمندان استان اعلام کرد و گفت: معنویتف اندیشه و هنر شعار محوری این جشنواره است و امیدواریم بتوانیم در سال های آتی نیز این حرکت ارزشمند تداوم داشته باشد.

 

 




نظرات کاربران