در حال بارگذاری ...

برنامه های آموزشی جشنواره تئاتر عنوان اعلام شد

دبیر سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان، برنامه های کارگاهی و آموزشی این رویداد نمایشی را تشریح کرد.

به گزارش تئاتر اردبیل، محمد باقر نباتی مقدم، دبیر سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان در گفتگو با درگاه استانی ایران تئاتر در اردبیل با اعلام اینکه در دوره سوم این جشنواره به موضوع آموزش توجه ویژه ای شده است، در تشریح برنامه های کارگاهی این جشنواره، گفت: برنامه های آموزشی و کارگاهی این جشنواره در قالب 7برنامه مستقل، از 14تا 25تیر در مکان ها و فضاهای مختلف با حضور کارشناسان و هنرمندان برجسته استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

وی «تئاتر بینافرهنگی» را عنوان اولین برنامه آموزشی این جشنواره اعلام کرد و گفت: این کارگاه با حضور دکتر هومن زندی زاده، روزهای 14 و 15 تیر در مجتمع نخبگان اردبیل برگزار می‌شود.

نباتی مقدم با اعلام اینکه کارگاه «تئاتر شورایی» را سید رزاق صفوی در بیستمین روز از تیرماه در نگارخانه ختایی اردبیل برگزار می‌کند، افزود: با هدف شناسایی و تربیت و پرورش استعداد ها، کودکان علاقه مند به هنرهای نمایشی در کارگاهی که با عنوان«بزیگر کوچولو» توسط محمد تقی اسماعیلی و حسن شیخ زاده در روز 21 تیر در سالن شهید رجایی اردبیل، برگزار می شود، شرکت می‌کنند.

دبیرسومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان، با اشاره به اینکه کارگاه «بدن و طبیعت» با حضور داور فرمانی در روز 22 تیر و در طبیعت سبز شهر اردیموسی برگزار می‌شود، گفت: ساسان قلی زاده و بهرام رجبعلی زاده در روز 23 تیر، کارگاه«تاثیر موسیقی بر درام و تئاتر» را در مجتمع آموزشی نخبگان برگزار می‌کنند.

وی افزود: «وظایف کارگردان در تولید تئاتر» عنوان دیگر کارگاهی است که با نگاهی به ویژگی های کارگردانی زنده یاد مجید واحدیزاده توسط سیدرضی محمودی در بیست و چهارمین روز از تیر در نگارخانه ختایی برای علاقه مندان به حوزه کارگردانی برگزار خواهد شد.

نباتی مقدم، آخرین برنامه آموزشی و کارگاهی جشنواره تئاتر عنوان را برگزاری کارگاه«استفاده از ماسک در نمایش» اعلام کرد و افزود: این کارگاه هم در 25 تیر ودر محل نگارخانه ختایی توسط داور علایی تشکیل خواهد شد.




نظرات کاربران