در حال بارگذاری ...

برگزیدگان بخش صحنه ای جشنواره عنوان، معرفی شدند

برگزیدگان و منتخبین بخش صحنه ای سومین دوره جشنواره خصوصی تئاتر عنوان، معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش تئاتر اردبیل، با برگزاری مراسمی در نگارخانه ختایی اردبیل، برگزیدگان و منتخبین بخش صحنه ای سومین دوره جشنواره خصوصی تئاتر عنوان، معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
ساسان قجر، الهه زحمتی و کریم عظیمی، داواران بخش صحنه ای جشنواره تئاتر عنوان، جایزه برتر طراحی لباس را به مونا محمد نژاد برای طراحی لباس نمایش «قوی‌تر» اختصاص دادند و

جایزه تشویقی طراحی صحنه هم، به  مهدی صالحیار برای طراحی صحنه نمایش «ناگهان زود» اهد شد. در بخش طراحی صحنه،

جایزه برتر طراحی صحنه به  حسن شیخ زاده به خاطر طراحی صحنه نمایش«قوی تر» تعلق گرفت. امین رستمی، عزیز داشتیموری، جواد موسوی برای موسیقی نمایش«اپوستوس» مورد تجلیل قرار گرفتند و

 حسن بابازاده و جاوید اسماعیلی برای بازی در نمایش«دنیای مجازی» و محمد رزمی  برای بازی در نمایش«آن سه نفر»، شایسته تقدیر شدند.

در بخش بازیگری مرد، غلامرضا رزاقی برای بازی در نمایش«سفر سوزنبان»، به عنوان بازیگر برتر معرفی شد.

جایزه تشویقی بازیگری زن به نسترن اکبرزاده برای بازی در نمایش«اپوستوس» و صبا کاتب برای بازی در نمایش«قوی‌تر» تعلق گرفت و با انتخاب هیئت داوران، سمانه بابازاده به خاطر بازی در نمایش «ناگهان زود»، شایسته دریافت جایزه ویژه تشویقی شد و سایه عباس پور هم برای بازی در نمایش«قوی‌تر»، رتبه اول بازیگری زن را به خود اختصاص داد.

همچنین، جایزه برتر خلاقیت نمایشی، اسما علیزاده فرزین ، کارگردان نمایش«دکه بین راه» اهدا شد و مهدی صالحیار  به خاطر نگارش متن نمایش های «سفر سوزنبان« و«ناگهان زود»، به عنوان نویسنده برتر جشنواره معررفی و مورد تجلیل قرار گرفت.در بخش کارگردانی هم، جایزه تشویقی کارگردانی به مهدی صالحیار ، برای کارگردانی نمایش«ناگهان زود» اهدا شد و سایه عباسپور هم برای کارگردانی نمایش«قوی‌تر»، به عنوان کارگردان برتر جشنواره مورد تجلیل قرار گرفت. سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان به دبیری محدباقر نباتی مقدم و به همت گروه تئاتر عنوان، روزهای بیست و چهارم تا بیست و نهم تیر در شهر اردبیل برگزار شد.




نظرات کاربران