در حال بارگذاری ...

برگزیدگان بخش نمایشنامه خوانی جشنواره عنوان تجلیل شدند

برگزیدگان و منتخبین بخش نمایشنامه خوانی سومین دوره جشنواره خصوصی تئاتر عنوان، معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش تئاتر اردبیل، با برگزاری مراسمی با حضور مدیران فرهنگگی، هنرمندان و پیسشکسوتان تئاتر اردبیل، برگزیدگان و منتخبین بخش نمایشنامه خوانی سومین دوره جشنواره خصوصی تئاتر عنوان، معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

با آرای علی محمدزاده، عال ابراهیم نیا و ساسان قلی زاده، داوران بخش نمایشنامه خوانی سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان،حمیدرضا حمزه پور به خاطر طراحی آفیش و بروشور نمایش نامه«کریم آقا» از ارومیه، جایزه رتبه اول این بخش را به خود اختصاص داد ومحمد خیرخواه برگزیده بخش اکت خوانی برای اکت خوانی  نمایشنامه «کریم آقا» از شهرستان ارومیه شد.

در بخش نقش خوانی مرد، رتبه تشویقی به فرهاد طوفان برای خوانش نمایشنامه«سمفونی تلخ...» از  اردبیل و علی کاظم زاده برای نقش خوانی نمایشنامه«کریم آقا» از ارومیه تعلق گرفت و کسری بیگ زاده  برای نقش خوانی در نمایشنامه«کریم آقا»، جایزه رتبه اول این بخش را به خود اختصاص داد. هیئت داوران، رتبه تشویقی خوانشگر زن را مشترکا" به  مونا محمدنژاد برای نقش خوانی در نمایشنامه«سمفونی تلخ...» از اردبیل و پریسا دوستی برای نقش خوانی در نمایشنامه«سواران دریا» از زنجان، اهدا کرد و سارا عبداللهی برای نقش خوانی در نمایشنامه «خدای کشتار» از اردبیل، به عنوان برترین نقش خوان زن جشنواره انتخاب شد.

رتبه تشویقی هدایت گریبه  فاطمه مولودی برای هدایت«سواران دریا» از زنجان تعلق گرفت و محمد خیرخواه هم برای هدایت «کریم آقا»از ارومیه به عنوان برترین هدایت گر معرفی شد.

هیئت داوران، جایزه رتبه تشویقی نمایشنامه نویسی را هم به رضا یاوری نویسنده  نمایشنامه«سواران دریا» از زنجان اهدا کرد.




نظرات کاربران