در حال بارگذاری ...

برگزیدگان بخش تئاتر کودک جشنواره عنوان معرفی شدند

برگزیدگان بخش تئاتر کودک سومین جشنواره تئاترعنوان معرفی و مورد تجلی قرار گرفتند.

به گزارش تئاتر اردبیل، هیئت داوران بخش نمایش کودک سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان، برگزیدگان این بخش را معرفی کردند. در مراسمی که با حضور هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر اردبیل در نگارخانه ختایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار شد، منتخبین بخش نمایش کودک این رویداد هنری، جوایز خود را دریافت کردند. شاهد مجتهد زاده، فریبز اسمعیلی و حسن شیخ زاده، داوران این بخش، جایزه رتبه تشویقی آفیش و بروشور را به محمد رزمی، طراح آفیش و بروشور نمایش«هاپو و نازی» از پارس‌آباد اهدا کردند و عظیم علیزاده  گریمور نمایش «هاپو و نازی از  پارس‌آباد، رتبه برتر طراحی گریم را به خود اختصاص داد.

رتبه تشویقی موسیقی زنده به  مهدی میلانی برای موسیقی نمایش«دیو بچه های شیطون» از اردبیل اهدا شد و سجاد جولانی وجواد نوعی برای ساخت و اجرای موسیقی نمایش«پسرک مهربون» از اردبیل، جایزه برتر موسیقی را کسب کرزدند.

جواد علایی برای  طراحی و ساخت عروسک های نمایش «پسرک مهربون» مورد تجلیل هیئت داوران قرار گرفت و  جایزه رتبه برتر طراحی صحنه به عرفان رنجوربرای طرای صحنه نمایش«سازش)  از اردبیل، تعلق یافت.

در بخش بازیگری زن، هیئت داوران با اهدای جایزه تشویقی به ثنا دادگر بازیگر نمایش«دیو بچه های شیطون»، نینا شاه محمدی وسایه عباسپور را به خاطر بازی در نمایش«پسرک مهربون»، به عنوان بازیگران برتر زن در بخش کودک معرفی کردند.

در بخش بازیگری مرد هم، جایزه رتبه برتر بازیگری مرد به حسن رهنما آذر بازیگر نمایش«جورتدان» و ایلیاد مومنی بازیگر نمایش «سازش » اهدا شد.

ایلیاد مومنی  نویسنده نمایش«سازش»، جایزه رتبه اول نمایشنامه نویسی را به خود اختصاص داد. در این مراسم، گروه بازیگران کودک و نوجوان نمایش های «دیو بچه های شیطون» و «سازش» مورد تجلیل قرار گرفتند و

جایزه رتبه برتر کارگردانی هم به فرهاد طوفان برای کارگردانی نمایش«جورتدان» و حامد حیدری باریس برای کارگردانی نمایش«دیو بچه های شیطون» اهدا شد.

 




نظرات کاربران