در حال بارگذاری ...

پژوهش های برتر تئاتری جشنواره عنوان معرفی شدند

برترین های بخش پژوهش و آثار مطبوعاتی جشنواره تئاتر عنوان معرفی شدند.

به گزارش تئاتر اردبیل، برترین های بخش پژوهش و آثار مطبوعاتی سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان معرفی شدند. در مراسمی که به منظور قدردانی از تلاش های محققان و پژوهشگران تئاتری در اردبیل برگزار شد، در بخش گفتگو و مصاحبه،

 توحید سیف با اثر «اجرای موفق کافه سایه در جشنواره تئاتر فجر»، به عنوان برتر ین اثر معرفی و اثر محسن پرستاری با عنوان «تئاتر دانش آموزی،عرصه ورود به صحنه» شایسته دریافت جایزه تشویقی شد.

در بخش گزارش و خبر، توحید سیف به خاطر اثر«صحنه دکور نداشت»، رتبه اول این بخش را به خود اختصاص داد و در تحقیق و پژوهش هم، هیئت داوران، علی حسن زاده  به خاطر نگارش «نغمه باران»، خداوردی خسروی برای نگارش «آلما آتدی» و زهرا حاجی احمدی  برای نگارش«رابطه دین و تئاتر»، رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و فریبا مهرزاد  برای نگارش«نگاهی گذرا به تئاتر استان اردبیل در دوران هشت سال دفاع مقدس»، جایزه بخش تشویقی را به خود اختصاص داد. حمید رستمی، اکبر نگاهی و  میر عظیم رفیق نبا، داوری بخش پژوهش و آثار مطبوعاتی سومین دوره جشنواره تئاتر عنوان را بر عهده داشتند.

همچنین در این مراسم، برترین های بخش پرفرمنس و اجراهای صحنه ای، مورد تجلیل قرار گرفتند. جایزه تئاتر کاربردی به  نیره بنیادی برای اجرای«فریاد بی صدا» تعلق گرفت و یوسف صدساله ونعمت صداقتی هم برای اجرای«مربع»، رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص دادند. سجاد دادپور با اثر«اولین یادواره هویت» دوم شد و جایزه رتبه اول این بخش به طور مشترک به  محمدرضا صدیق برای اجرای«خشکیده در زمین» و  مهدی امین غفاری برای اجرای ( (born & death اختصاص یافت.

 

 




نظرات کاربران