در حال بارگذاری ...

نشست هماهنگی گروه‌های نمایشی شرکت کننده در جشنواره تئاتر استانی اردبیل برگزار شد

نشست هماهنگی گروه های نمایشی شرکت کننده در جشنواره تئاتر استانی اردبیل با حضور دبیر جشنواره برگزار شد.

به گزارش تئاتر اردبیل، نخستین جلسه هماهنگی  بازبینی  نمایش های شرکت کننده در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان اردبیل با  حضور کارگردانان  نمایش های متقاضی و نیز دبیر جشنواره در سالن اجتماعات  شهدای هنرمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد. غریب منوچهری،  معاون هنری و سینمائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و دبیر جشنواره تئاتر استانی اردبیل در این نشست با اشاره به ضرورت حضور گروه های نمایشی استان در این دوره از جشنواره تئاتر استانی، اظهار داشت:  بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان اردبیل با شکل و شمایل متفاوت و به عنوان یک رویداد جدّی و رسمی تئاتری استان،  در ماه های مرداد و شهریور امسال برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه  بیش از ۱۵ گروه نمایشی در سطح استان  در حال آماده سازی نمایشها برای شرکت در مهمترین رویداد نمایشی استان هستند، گفت: جشنواره تئاتر استانی، محل تبادل اندیشه ها و ایده های  نو تئاتری هنرمندان و گروه های نمایشی استان است.

منوچهری با اعلام اینکه، اجرای عمومی نمایش های متقاضی حضور در جشنواره الزامی است، افزود: قبل از هیئت بازبینی جشنواره، شورای نظارت و ارزشیابی نمایش استان، این آثار را مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

در ادامه این نشست هماهنگی های لازم در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به بازبینی بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان اردبیل  از قبیل مکان تمرین گروه ها، اجرای عمومی و نیز نحوه بازبینی نمایش های متقاقضی بررسی شد.




نظرات کاربران