در حال بارگذاری ...

امکان ارسال مستقیم خبر و مطالب تئاتری برای هنرمندان استان اردبیل فراهم شد

هنرمندان و گروه های نمایشی در شهرستان های مختلف استان اردبیل می توانند مستقیما" ارخبال و مطالب تئاتری خود را به درگاه ایران تئاتر ارسال کنند.

به گزارش تئاتر اردبیل، در راستانی تسهیل اطلاع رسانی رخدادادها و رویدادهای نمایشی و همچنین با توجه به ضرورت پوشش جامع تمامی اخبار و مطالب تخصصی شهرستان های استان اردبیل و نظر به فعالیت های مناسب و مطلوب شعبه استانی درگاه ایران تئاتر، لینک جدیدی در درگاه تئاتر اردبیل ایجاد شده است که هنرمندان و گروه های نمایشی شهرستان های مختلف استان می توانند از طریق این لینک و بدون نیاز به حساب کاربری؛ خبر، گزارش، نقد، مقاله و دیگر مطالب تخصصی مورد نظر خود را به تحریریه استانی ارسال کنند. اخبار ثبت شده در تحریریه درگاه استانی اردبیل ذخیره و پس از بررسی توسط مدیر درگاه، منتشر خواهند شد.

هنرمندان و گروه های نمایشی استان با کلیک بر روی لینک«از اینجا برای ما خبر ارسال کنید» که در سمت چپ صفحه اول درگاه تئاتر اردبیل قابل مشاهده است، می توانند وارد صفحه جدیدی شوند که به آن ها امکان بارگذاری مطالب مورد نظر به همراه آپلود 3فریم عکس را می دهد.

این امکان برای استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، گیلان، همدان، یزد، تهران، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، قم، خوزستان و خراسان رضوی فراهم شده و از این پس هنرمندان این استان ها می توانند با مراجعه به درگاه استانی خود، مستقیما" و بدون اتلاف وقت، اخبار خود را به سادگی بارگذاری کنند.




نظرات کاربران