در حال بارگذاری ...
در سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد

«شبی که دلی شکست» از اردبیل در قزوین به روی صحنه می رود

نمایش «شبی که دلی شکست» نوشته ندا ثابتی و کار حسن رهنما آذر از اردبیل در سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد در قزوین به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر اردبیل، حسن رهنما آذر از هنرمندان جوان اردبیلی، نمایش «شبی که دلی شکست» را نوشته ندا ثابتی است، روزهای 17 و 18 مرداد در مساجد محمدرسول الله(ص) و موسی ابن جعفر(ع) شهر قزوین  و در سیزدهمین جشنواره  تئاتر مردمی بچه های مسجد  در قزوین به روی صحنه می‌رود.

سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد روزهای شانزدهم تا نوزدهم ماه جاری در مساجد مختلف شهر قزوین برگزار می شود. آیین افتتاحیه این رویداد نمایشی در گلزار شهدا و مراسم اختتامیه هم در شبستان امیر المومنین (ع) مسجد النبی(ص) شهر قزوین برگزار می شود.

نمایش های«این قصه برای نخوابیدن است» به کارگردانی فرشته شاه بندری از اصفهان، «فانوس» به کارگردانی محمدنقی حیدری از کردستان، «آن سوی رویا» به کارگردانی ملیحه سلیمانی از چهارمحال و بختیاری، «فانوس» به کارگردانی فرهاد بصیر از گلستان، «آن سوی رویا» به کارگردانی حنانه خاتونی از قزوین، «شبی که دلی شکست» به کارگردانی «محمد رنجبران» از بوشهر، «نافرجام» به کارگردانی مرتضی رستمی از خراسان شمالی، «حرمت حرم» به کارگردنی  حبیب ناصری و باقر رمضان زاده از هرمزگان، نمایش «کماندار» به کارگردانی علی احمدی از آذربایجان شرقی، «پمپ» به کارگردانی یونس صحرارو از کردستان، «شبی که دلی شکست» به کارگردانی حسن رهنماآذر از اردبیل و «غربت قریب» به کارگردانی محمد طالبی از مازندران در این جشنواره و با قضاوت سید حسین فدایی‌حسین، کوروش سلیمانی و علی سلیمانی به همت حوزه هنری و با مشارکت دستگاه های اجرایی استان قزوین در این شهر برگزار می شود.




نظرات کاربران