در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره تئاتر استانی اردبیل اعلام کرد:

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره تئاتر استانی اردبیل

دبیر بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل از تمدید مهلت ارسال اثر به این رویداد نمایشی خبر داد.

به گزارش تئاتر اردبیل، غریب منوچهری، دبیر بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل، با اعلام اینکه هنرمندان و گروه های نمایشی استان، استقبال بسیار خوبی از این دوره جشنواره تئاتر استانی کرده اند، گفت: با توجه به درخواست گروه های نمایشی و هنرمندان استان، آخرین مهلت دریافت اثر برای حضور در این جشنواره تا تاپان وقت اداری روز پنجشنبه، هیجدهم مرداد است.

وی افزود: گروه های نمایشی و هنرمندان استان در این مدت اعلام شده فرصت دارند تا تقاضای کتبی خود را به همراه سه حلقه فیلم نمایش، مجوز اجرای عمومی شورای نظارت و صدور پروانه نمایش و نیز مجوز نویسنده را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

غریب منوچهری با اعلام اینکه تاکنون 22اثر از شهرهای مختلف استان متقاضی شرکت در جشنواره بیست و ششم استانی است، گفت: از این تعداد آثار نمایشی متقاضی حضور در جشنواره، سهم شهرستان های تابعه استان، 8 اثر است.

وی اظهار داشت: بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل در بخش های رقابتی و جنبی صحنه ای، نمایشگاه عکس، نمایشگاه پوستر نمایش های اجرا شده و بخش خیابانی از بیستم مرداد تا 5شهریور در شهرهای اردبیل، خلخال، مشگین شهر و پارس آباد برگزار می شود.




نظرات کاربران