در حال بارگذاری ...
در آستانه برگزاری جشنواره تئاتر استانی

روزهایی پرکار برای شورای نظارت و ارزشیابی نمایش استان اردبیل

در آستانه برگزاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل، شورای نظارت و ارزشیابی نمایش استان اردبیل، روزهای پرکاری را سپری می کند.

به گزارش تئاتر اردبیل، برگزاری بیست و ششمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل فرصتی مناسب برای نمایش توانمندی های نمایشی گروه های نمایشی و هنرمندان تئاتر استان اردبیل است. جشنواره  تئاتر استانی، رویدادی بزرگ برای هنرمندان تئاتری است. این جشنواره،  محفلی برای تجدید دوستی ها و مهربانی هاست و هنرمندان در این همایش تئاتری گردهم می آیند تا داشته هایشان را به نمایش بگذارند. این روزها، استان اردبیل به بهانه برگزاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی، حال و هوای تئاتری به خود گرفته است و گروه های نمایشی در شهرهای مختلف استان، جلوه ای دیگر به پلاتوها و سالن های نمایش بخشیده اند. داشتن اجرای عمومی، یکی از اصلی ترین شرایط برای حضور در جشنواره تئاتر استانی است  و همین امر باعث شده تا هنرمندان و گروه های نمایشی، روزهای پرتلاشی را سپری کنند. این روزها و در این حال و هوای تئاتری، شورای نظارت و صدور پروانه نمایش استان هم در کنار گرو های نمایشی، روزهای پر کاری را سپری می کند. روح الله حبیب زاده، سعید نوریان و غریب منوچهری از اعضای این شورا، از دهم مرداد، بازبینی نمایش های متقاضی اجرای عمومی را در پلاتوها و سالن های نمایش آغاز کرده اند.

« «فخرالزمان» کار ابراهیم عادل نیا، «تاریکخانه» به کارگردانی سعید افخمی، «دست های آدمکش» کار داور فرمانی، «داش آکل» کار حسن رهنماآذر، «سمفونی مردگان» کار کریم عظیمی ججین، «موش» کار جاوید رخشانی، «مهمانسرای دو دنیا» کار یونس ایمانی و «نجوا» کار رضا طالبی ؛ عناوین نمایش هایی هستند که به صورت حضوری در پلاتوی سبز، پلاتوی استاد نجفلو، پلاتو استاد صدقیانی، پلاتو زنده یاد مجید واحدیزاده و پلاتوی استاد جابر عناصری اردبیل ، مورد بازبینی قرار گرفته اند و بازبینی نمایش های «آزاده» کار رضا اسدی،  «دستمال سفید» به کارگردانی حسین نوروززاده، «پرچیم لر» کار اسماعیل غنی زاده، «من و هزار تو» به کارگردانی یوسف دادجو، «فوتبال» کار اژدر عبادی، «جایی دیگر» به کارگردانی فردین پاکیزه، «حریر بر زمینه سرب» به کارگردانی  مهدیزاده، «مارسنگ» کار حسام قدیمی، «خیر نبینی سعیده» کار رضا بهشتی و سوده تدین و «خشکسالی و دروغ» کار مهدی احدی از روی فیلم ارسالی توسط گروه های نمایشی در حال انجام است.




نظرات کاربران