در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل:

حال تئاتر اردبیل، خوب است

سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان اردبیل در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره تئاتر استانی اردبیل، گفت: حال تئاتر اردبیل، خوب است.

به گزارش تئاتر اردبیل، سیدناصر اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، در مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان اردبیل و آیین تجلیل از برگزیدگان این رویداد هنری که با حضور هنرمندان و گروه های نمایشی استان در تالار شمس عطار اردبیلی برگزار شد، با قدردانی از تلاش های ارزنده هنرمندان و گروه های نمایشی استان در برگزاری این جشن تئاتری، گفت: ورود تئاتر به زندگی مردم از خوشایندترین اتفاقاتی است که علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر آرزوی آن را دارند و خوشحالیم با افتخار این موضوع را اعلام کنیم که پر شدن سالن‌های نمایشی و دیدن اجراهای بسیار قوی نوید دهنده روزهای خوبی برای تئاتر اردبیل است.

وی افزود: اگر دو سال پیش در کنار مردم هنردوست اردبیلی اعلام کردیم که حال سینمای اردبیل خوب است، هم‌اکنون نیز می‌توانیم این موضوع را با افتخار اعلام کنیم که اوضاع تئاتر اردبیل نیز خوب شده و این اتفاق مبارک را باید به فال نیک گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اظهار اینکه هم‌اکنون عطش توجه به هنرهای نمایشی در بسیاری از مسؤولان استانی زنده شده است، افزود: اتحاد و اتفاق نظر جدی مسئولین استان برای توجه به تئاتر، باعث سربلندی اردبیل در این هنر خواهد شد.

سید ناصراسحاقی با بیان اینکه این  علاقه و پشتکاری که در بین هنرمندان تئاتر استان اردبیل دیده می شود؛ بی‌نظیر بوده و در مقابل چنین افرادی نمی‌توان لب به تحسین نگشود، گفت: مطمئنیم آینده‌ای روشن‌تر از امروز در انتظار تئاتر اردبیل خواهد بود.

وی با اشاره به احداث تالار شهر اردبیل و سفر ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت به استان اردبیل، اظهار داشت: با توجه به سفری که هیأت دولت به استان اردبیل خواهد داشت، بهره‌برداری از تالار شهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا با اختصاص اعتبار مناسب هر چه زودتر شاهد افتتاح این مجموعه باشیم.

وی افزود: با اعتبار عادی بیشتر از 6 سال زمان لازم خواهد بود تا این مطالبه به حق هنردوستان اردبیلی برآورده شود، اما با اختصاص بودجه ای خاص به مناسبت سفر هیئت دولت، این مجموعه می تواند تا دوسال آینده به بهره برداری برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اعلام اینکه با راه‌اندازی تالار شهر اردبیل که از 2 سالن اختصاصی برخوردار خواهد بود، از ظرفیت 700 نفری برای علاقه‌مندان به تئاتر برخوردار خواهیم شد، تصریح کرد: این اتفاق، زیرساخت مناسبی را برای اعتلای هنرهای نمایشی اردبیل فراهم خواهد کرد.




نظرات کاربران