در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره تئاتر استانی اردبیل:

جشنواره تئاتر، امسال به معنای واقعی استانی برگزارشد

غریب منوچهری، دبیر جشنواره تئاتر استانی اردبیل با اشاره به برگزاری این جشنواره در شهرهای مختلف استان، گفت: جشنواره تئاتر، امسال به معنای واقعی استانی برگزارشد.

به گزارش تئاتر اردبیل، غریب منوچهری، دبیر بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان اردبیل در آیین اختتامیه این رویداد هنری با اعلام اینکه، جشنواره بیست و ششم تئاتر اردبیل با ویژگی های خاصی برگزار شد، گفت: امسال این جشنواره به مدت 17 روز با خش ها و برنامه های مختلف برگزار شد.

وی با اشاره به تمرکززدایی انجام یافته در این دوره از جشنواره استانی، گفت: در این دوره، سالن های نمایش شهرهای بیله سوار، خلخال، مشگین شهر، گرمی و پارس آباد در کنار شهر اردبیل، شاهد برگزاری این جشنواره و تلاش های هنرمندان تئاتر استان بودند.

منوچهری با اعلام اینکه  22 اثر متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استان اردبیل بودند، افزود: امسال و در این دوره، 9نمایش در بخش مسابقه، یک نمایش در بخش ویژه و 5نمایش در بخش جنبی به روی صحنه گرفتند که با استقبال گرم مخاطبان تئاتری همراه بود.

غریب منوچهری با اعلام اینکه در طول زمان برگزاری جشنواره، مردم شهرهای مختلف استان،  68 اجرا را به تماشا نشستند، اظهار داشت: جلسات آموزشی و نقد و بررسی نمایش ها هم برگزار شد و استقبال هنرمندان از برنامه های آموزشی خوب و مناسب بود.

وی با اشاره به تلاش عوامل مجموعه برای برگزاری هر چه مناسب و منظم بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان اردبیل، گفت: با راه‌اندازی سامانه فروش بلیط علاوه بر سهولت در خرید و استقبال مناسب مردم، سطح کیفی مناسبی را نیز در آثار اجرا شده شاهد بودیم که در نوع خود کم‌نظیر بود.




نظرات کاربران