در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور

برگزیدگان جشنواره تئاتر استانی اردبیل معرفی شدند

با حضور حمید نیلی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور و با برگزاری مراسمی در تالار شمس عطار اردبیلی، با رای هیات داوران، برترین های  بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان اردبیل معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش تئاتر اردبیل؛ با حضور حمید نیلی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور و با برگزاری مراسمی در تالار شمس عطار اردبیلی، با رای هیات داوران، برترین های  بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان اردبیل معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
در بخش تجلیل ویژه از نادر مهدیلو، هنرمند پیشکسوت تئاتر اردبیل به خاطر حضور موثر در صحنه های نمایش، همراهی با هنرمندان جوان و گروه های نمایشی و بازی تحسین برانگیز در نمایش «سمفونی مردگان» با اهدای تندیس جشنواره و دیپلم افتخار تجلیل شد. همچنین در این بخش، به پاس قدردانی از  فعالیت های نمایشی و حضور غرور آفرین زنده یاد مجید واحدی زاده در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی  و به خاطر ادامه راه این هنرمند فرزانه توسط فرزندشان، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به نوید واحدی زاده فرزند زنده یاد مجید واحدی‌زاده به خاطر بازی در نمایش«دستمال سفید» اهدا شد.
با آرای هیئت داوران، در بخش طراحی گریم و چهره پردازی، فاطمه اجاقی برای نمایش «سمفونی مردگان» و محسن شاهی برای نمایش «من و هزار تو» شایسته تقدیر شدند و دیپلم افتخار بهترین چهره پردازی به فاطمه اجاقی برای نمایش «موش» تعلق گرفت.
در بخش نورپردازی و طراحی نور، توحید قهرمانی برای نمایش «من و هزار تو» و رامین فرزانه برای نمایش «سمفونی مرگان» شایسته تقدیر شدند و حامد حیدری باریس برای  نورپردازی و طراحی نور نمایش «موش» دیپلم افتخارگرفت.
هیئت داوران در بخش اقلام تبلیغاتی و  آفیش و بروشور، شهریار شکاری را برای نمایش «جایی که پیاده رو تموم میشه» و 
فیاض بهرام را برای نمایش «من و هزار تو» شایسته تقدیر  دانست و دیپلم افتخار بهترین  طراحی آفیش و بروشور را به پروین فتح الهی به خاطر طراحی آفیش و بروشور نمایش «فخر الزمان» اختصاص داد.
در بخش طراحی صحنه و لباس، جواد علایی برای نمایش «فخر الزمان» و محمد رزمی برای نمایش  «ن ی م »شایسته تقدیر شدند و دیپلم افتخار بخش طراحی صحنه و لباس به المیرا دادخواه برای نمایش «من و هزار تو» تعلق گرفت.
هیئت داوران در بخش موسیقی متن با اهدای لوح تقدیر از موسی غنی زاده برای نمایش «سمفونی مردگان» و البرز صادقی برای نمایش «فخر الزمان» تقدیر کرد و دیپلم افتخار بخش موسیقی متن را به یاشار هاشمی برای نمایش «من و هزار تو» اهدا کرد.
در بخش بازیگری زن، هانیه خسروی برای نمایش «من و هزار تو» ، نسرین هوشیار برای نمایش «جایی که پیاده رو تموم میشه» و ندا امامی برای نمایش «دستمال سفید» شایسته تقدیر شدند و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین بازیگری زن مشترکا" به پرناز اسکندری و مونا محمدنژاد برای بازی در نمایش «فخرالزمان» تعلق گرفت.
هیئت داوران جشنواره تئاتر استانی اردبیل در بخش بازیگری مرد، از  غفور ملکی برای بازی در نمایش «فخرالزمان»، یوسف جاوید برای بازی در نمایش «موش»، علی محمدزاده برای بازی در نمایش «جایی که پیاده رو تموم میشه» و محسن طهماسب پور برای بازی در نمایش «سمفونی مردگان» تقدیر کرد و فرشید سلامت برای بازی در نمایش «دستمال سفید» و پرویز جهانگیری برای بازی در نمایش «تاریکخانه» با دریافت تندیس جشنواره و دیپلم افتخار مشترکا" به عنوان بهترین بازیگرمرد این دوره از جشنواره تئاتر استانی اردبیل معرفی شدند. 
در بخش نمایشنامه نویسی، کریم عظیمی ججین برای نگارش نمایش «سمفونی مردگان» و سعید افخمی برای نگارش نمایش «تاریکخانه»شایسته تقدیر شدند و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین نمایشنامه نویسی به ابراهیم عادل نیا برای نگارش نمایش «فخر الزمان »تعلق گرفت.
هیئت داوران بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل، در بخش کارگردانی، سعید افخمی را برای کارگردانی نمایش «تاریکخانه» و ابراهیم عادل نیا را برای کارگردانی نمایش «فخرالزمان» شایسته تقدیر دانست و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی جشنواره را به یاشار منوچهری برای کارگردانی نمایش «جایی که پیاده رو تموم میشه» اهدا کرد.

بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل روزهای بیستم مرداد تا 5شهریور در شهرهای اردبیل، بیله سوار، خلخال، گرمی، پارس آیاد و مشگین شهر به همت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی  استان و با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و انحمن هنرهای نمایشی استان اردبیل برگزارشد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران