در حال بارگذاری ...

بهاری دل انگیز در تابستانی داغ

بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل که از بیستم مردادماه در شهرهای مختلف کهن دیار دارالارشاد اردبیل برگزارشد و در پنجمین روز از شهریورماه و همزمان با دهه فرخنده ولایت و میلاد باسعادت هادی اهل بیت علیهم السلام با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد.

به گزارش تئاتر اردبیل، بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل که از بیستم مردادماه در شهرهای مختلف کهن دیار دارالارشاد اردبیل برگزارشد و در پنجمین روز از شهریورماه و همزمان با دهه فرخنده ولایت و میلاد باسعادت هادی اهل بیت علیهم السلام با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد، محفلی زیبا و دوست داشتنی برای تجدید دوستی ها و مهربانی ها بود. جشنواره ای متفاوت با بیست و پنج دوره قبلی و با ویژگی هایی خاص و برجسته که برای همیشه در تاریخ این دیار ماندگار خواهد بود. این جشنواره، ضیافت تاتری های استان در شهرهای مختلف بود.

همه دست یه دست هم داده بودند تا چراغ صحنه های نمایش شهرهای مختلف استان با حضور پررنگ  و پر فروغ تئاتری های اردبیل به بهانه این رویداد روشن باشد و زمینه ای فراهم آید تا مردم دوباره با این هنر مانا آشتی دوباره کنند.جشنواره، رویش، باروری و محل حضور و ظهور استعدادها ست. محل تبادل اندیشه و تجارب مفید تئاتری. دست گل همه هنرافرینان این دیار هنر خیر درد نکنه. همه در این جشن باشکوه سهیم بودند و نقش آفرین. جای دوستان مان هم خالی. هم آنهایی که رجعت کرده اند و هم آنهایی که دوست داشتند شریک شادی های گروه های نمایشی باشند و غربت و سفر و درد نان و....مانع حضورشان در این ضیافت تاتری شد. یاد سفر کرده های مان بخیر. یاد عزیزانی که در برپایی بیست و پنج دوره جشنواره تناتر استانی سهیم بودند و اینک ناظر تلاش های گروه های نمایشی. یاد مجید واحدیزاده، داودجلایی، ناصر جعفری، خسرو سرداری، احدواحدیزاده، شاهین رمضان پور. حامد فرجی، احمد منتخبی، صدرالدین دانیالی، شیدا سیمزاری، رحمان پرواسی، بهلول پیراردی، شهروز محبی، بهنام فرجاد،  حسن سعیدی، غلامحسین میرزاقلی پور،فیروز داودی، سیامک باقری و هنرمندان گمنام دیگری که در برگزاری این رویداد مهم از سال 72 تا کنون با جانمایه عشق و ایمان، حضوری عاشقانه و عارفانه داشتند، بخیر و نیکی. دوستان جان؛ بیابید این جشنواره ها را بهانه قرار دهیم برای بودن در کنار هم و نفس کشیدن در صحنه های تئاتر. تناتر،  هنری انسانی و ماناست و همین انسانی بودنش، تقدسی ویژه به آن داده است. قدر این لحظات ناب و سرشار از رفاقت و دوستی را بدانیم و تلاش های همدیگر را ارج نهیم. هماره سربلند باشین و همیشه ایام پرفروغ. 

سعید نوریان




نظرات کاربران