در حال بارگذاری ...
در جشنواره تئاتر رضوی

نمایش«ماه بر ترک اسب پیر» جایزه بهترین آهنگ سازی را به خود اختصاص داد

نمایش «ماه بر ترک اسب پیر»، جایزه بهترین آهنگ سازی را در جشنواره تئاتر رضوی دریافت کرد.

به گزارش تئاتر اردبیل، در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی که در تالار گلشن شهر بجنورد استان خراسان رضوی برگزار شد، هیئت داوران جشنواره متشکل از سعید اسدی، فرهاد قائمیان و فریبا متخصص

در بخش آهنگ سازی، با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال، محمد رضا عرفانی آهنگساز نمایش «ماه بر ترک اسب پیر» از استان اردبیل را به عنوان برگزیده  اعلام کرد.

در این بخش با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال از مهدی حسنی، آهنگساز نمایش «جاده‌ کناره» از استان خراسان رضوی تقدیرشد. سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی با اجرای نمایش های «آلاء »به کارگردانی محمدرضا شاه مردی از قم ، «روزهای گل سرخ» به کارگردانی بهاره کریم زاده از تهران، « ماه بر ترک اسب پیر»به کارگردانی غریب منوچهری از اردبیل، «پلاک ٨» به کارگردانی سعید آقایی از خراسان شمالی، «جاده کناره» به کارگردانی محمد حسن زاده از خراسان رضوی، «سال گذشته در حرم»به کارگردانی مسعود احمدی از فارس، «...در باران آمد»به کارگردانی اصغر گروسی از استان فارس و «سنگ بست» به کارگردانی رضا خدادادبیگی از استان سیستان و بلوچستان ، روزهای هفتم تا نهم شهریورماه جاری در شهر بجنورد برگزار شد. «ماه بر ترک اسب پیر» را ایوب آقاخانی نوشته و غریب منوچهری، آن را کارگردانی کرده است. عباس جاهد، تنها بازیگر این نمایش بود.




نظرات کاربران