در حال بارگذاری ...
در جریان سفر به اردبیل

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل دیدار کرد

حمید نیلی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور با آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تئاتر اردبیل، حمید نیلی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشوردر جریان سفر به استان اردبیل و حضور در آیین اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی با آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که سید ناصر اسحاقی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، اعضای هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان، هیئت داوران و مسئولین ستاد اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل هم حضور داشتند، حمید نیلی، از توجه به شهرستان ها و استان ها به عنوان اولویت اصلی انجمن هنرهای نمایشی کشور یاد کرد و با اشاره به پیشینه تئاتر اردبیل، از حضور هنرمندان و گروه های نمایشی این استان در جشنواره ها و رویدادهای نمایشی کشور به بزرگی یاد کرد. وی با تاکید بر اینکه توسعه فضاهای نمایشی و ارتقای تئاتر کشور به تنهایی و توسط ادارات کل فرهنگ و ارشاداسلامی و انجمن های هنرهای نمایشی استان ها میسر و مقدور نیست، از جلب همراهی های و همکاری های دستگاه های فرهنگی برای رونق بخش به تئاتر شد و خواستار مشارکت دستگاه ها و نهادهای فرهنگی استان اردبیل برای توسعه و تجهیز سالن های نمایش و حمایت از تولیدات فاخر گروه های نمایشی استان شد.

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل هم در این دیدار با تاکید بر نقش هنر بویژه تئاتر در انتقال ارزش های اصیل اسلامی و انقلابی، بر ضرورت سامان دهی گروه های تعزیه و شبیه خوانی تاکید و خواستار نشست مشترکی در این خصوص شد.

سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان هم در این دیدار با ارائه گزارشی از برگزاری جشنواره تئاتر استانی، اجرای این رویداد نمایشی را در شهرهای مختلف استان، مثبت و سازنده عنوان کرد.




نظرات کاربران