در حال بارگذاری ...

افتتاح بزرگ‌ترین آمفی‌تئاتر رو باز شمال غرب کشور در اردبیل

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل و با برگزاری آیینی، بزرگترین آمفی تئاتر شمالغرب کشور در منطقه سیاحتی و توریستی شورابیل اردبیل افتتاح شد.

به گزارش تئاتر اردبیل، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل و با برگزاری آیینی، بزرگترین آمفی تئاتر شمالغرب کشور در منطقه سیاحتی و توریستی شورابیل اردبیل افتتاح شد. در این مراسم که اکبر بهنام جو، استاندار؛ سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی و نیز جمعی از مدیران و اصحاب فرهنگ و هنر استان حضور داشتند،  حمید لطف‌اللهیان،  شهردار اردبیل با اعلام اینکه یازده پروژه با اعتبار 11 میلیارد ریال در مجموعه شورابیل در حال انجام است که این پروژه نقش مهمی در توسعه گردشگری استان اردبیل داشته و در سه سال گذشته نیز بخشی از پروه‌های این مجموعه افتتاح شده است.

وی با اشاره به این که در کنار قابلیت‌ها و کارکردهای  عمرانی، ارتقای فرهنگی شهر نیز مورد توجه شهرداری اردبیل است، افزود: پروژه‌های دیگر شهرداری اردبیل همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد که علاوه بر پروژه‌ها و کارکردهای عمرانی ارتقای فعالیتهای فرهنگی جزو ملزومات توسعه شهر اردبیل است.

شهردار اردبیل بیان کرد: اهتمام جدی شهرداری اردبیل برای توسعه فرهنگی شهر اردبیل وجود دارد و امروز شاهد افتتاح بزرگ‌ترین آمفی‌تئاتر روباز در پارک صخره‌ای مجموعه شورابیل هستیم.

وی ا اعلام اینکه شهرداری اردبیل پیش از این نیز در پارک هنر اردبیل، یک آمفی تئاتر روبازی را افتتاح کرده است، از ایجاد یک بلک باکس در شهر اردبیل خبر داد و گفت: سال آینده این فضای هنری و نمایشی به بهره برداری می رسد.

شهردار اردبیل با اعلام اینکه علاوه بر کارکرد عمرانی، فعالیت فرهنگی جزو ملزومات توسعه شهر است ،گفت: مجموعه الغدیر که امروز در پارک صخره‌ای شورابیل به بهره‌برداری رسید، در کنار قابلیت‌ها و کارکردهای عمرانی ، قابلیت ارتقای فرهنگی در این مجموعه امکان‌پذیر است.

لطف‌اللهیان از افتتاح چند پروژه متعدد انسان محور همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و اذعان کرد: امروز شورابیل با عناصر مختلف خود به عنوان نگین گردشگری استان اردبیل مطرح است که اگر از آن غافل شویم نباید انتظاری برای توسعه گردشگری و توسعه اقتصادی اردبیل داشت.

بزرگ‌ترین آمفی‌تئاتر شمال غرب کشور  در پارک صخره‌ای واقع در مجموعه شورابیل اردبیل افتتاح شد.




نظرات کاربران