در حال بارگذاری ...

برگزیدگان جایزه سیروس ابراهیم زاده معرفی شدند

نتایج نهایی مسابقه ملی نمایشنامه نویسی عنوان، جایزه استاد سیروس ابراهیم زاده اعلام شد.

به گزارش تئاتر اردبیل، محدباقر نباتی مقدم، دبیر سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان، اسامی برگزیدگان نهایی مسابقه ملی نمایشنامه نویسی جایزه استاد سیروس ابراهیم زاده را اعلام کرد. وی با اعلام اینکه مهدی نصیری، آرش عباسی و جهانشیر یاراحمدی ، مسئولیت داوری و انتخاب مسابقه نملی نمایشنامه نویسی عنوان را بر عهده داشته اند، افزود: از پس از ارزیابی دقیق 63 متن نمایشی رسیده از سراسر کشور به دبیر خانه این مسابقه ملی نمایشنامه نویسی، 10 اثر به عنوان نامزدهای دریافت جایزه استاد سیروس ابراهیم زاده معرفی شد.

وی گفت: لایک، نوشته محسن عظیمی از کرمانشاه؛ تهوع، نوشته سمیه خواجوند از مازندران؛ تاریکخانه، نوشته سعید افخمی از اردبیل؛ بی خداحافظی، نوشته سعید محبی از استان مرکزی؛ مرثیه ای برای تازه عروس، نوشته محمد فخرایی از بوشهر؛ برزخ یا ضریره نوشته حامد میهنی از بوشهر؛ آپاترید، نوشته مسعود محمدی قنبرلو از اردبیل، من رودخانه ای را می شناسم که با دریا قهر است و به مرداب ریخت، نوشته فرامرز غلامیان از خوزستان،؛ آه دل ننه نرگس و حوا ، نوشته علی حسن زاده از اردبیل و هاپو و نازی و گوشت خورده شده، نوشته اکبر محمدی از اردبیل؛ نامزدهای دریافت جایزه بخش نمایشنامه نویسی سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان هستند که از سوی هیئت داوران معرفی شده اند.

دبیر جشنواره خصوصی تئاتر عنوان، افزود: از بین این آثار راه یافته به مرحله نهایی، در بخش نمایشنامه کودک، «هاپو و نازی و گوشت خورده شده»  نوشته اکبر محمدی از شهر پارس آباد استان اردبیل به عنوان نمایشنامه برتر معرفی شده است.

نباتی با اعلام اینکه در بخش نمایشنامه اقتباسی، محمد فخرایی از بندر دیر استان بوشهر برای نگارش «مرثیه ای برای تازه عروس» برگزیده شده است، گفت: «بی خداحافظی»، نوشته سعید محبی از استان تهران،  «برزخ»یا (ضریره)، نوشته حامد میهنمی از  جزیره خارک استان بوشهر و «آپاترید»، نوشته مسعود محمدی قنبرلو از اردبیل بدون اولویت به عنوان نمایشنامه های بخش تالیفی انتخاب شده اند.

وی افزود: به برگزیدگان بخش نمایشنامه نویسی علاوه بر لوح سپاس، جایزه نقدی به همراه یک پنجم مبالغ شرکت کنندگان و مدال جشنواره؛ هدیه ویژه جشنواره با امضای و دستخط استاد سیروس ابراهیم زاده اهدا خواهد شد.




نظرات کاربران