در حال بارگذاری ...
در آستانه سفر به قزاقستان

گروه اجرایی نمایش«تو را از من گرفتی» با مدیرکل ارشاد اردبیل دیدار کردند

اعضای گروه اجرایی نمایش «تو را از من گرفتی» در آستانه سفر به قزاقستان و حضور در جشنواره آکتائو با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل دیدار کردند.

به گزارش تئاتر اردبیل، اعضای گروه  اجرایی نمایش «تو را از من گرفتی» در آستانه  سفر به قزاقستان و حضور در دومین بین المللی جشنواره آکتائو  با سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل دیدار کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور  نمایش«تو را از من گرفتی» در قزاقستان، گفت: حضور گروه های نمایشی استان، در جشنواره های بین المللی خارج از کشور نقطه عطفی برای گروه ها و هنرمندان تئاتر این استان است. وی با اعلام اینکه این حضور در آن سوی مرزها، نمایش توانمندی ها ظرفیت های هنری استان است، اظهار داشت: شما هنرمندان و گروه اجرایی، سفیران استان اردبیل و جمهوری اسلامی ایران در این جشنواره و در کشور قزاقستان هستید و وظیفه دارید تا فرهنگ و هنر این دیار را به زیبایی تمام نمایش دهید.

اسحاقی با اشاره به حضور موفقیت آمیز نمایش«تو را از من گرفتی» در سی و پنجمین جشنواره تئاتر بین المللی فجر، افزود: در سال های 95 و 96 هنرمندان جوان این استان ، حضور ارزشمندی در این رویداد بین المللی تئاتر داشته اند که ثمره این حضور، شرکت در جشنواره تئاتر قزاقستان است.

وی اظهاری امیدواری کرد که این حضور  رهاورد خوبی برای نمایش استان داشته باشد.

نمایش«تورا از من گرفتی» کار گروه تئاتر باربد بیله سوار با مشارکت و همکاری گروه تئاتر فروغ اردبیل است که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در دومین جشنواره بین المللی تئاتر آکتائو قزاقستان، روز ٢٢شهریور به روی صحنه می رود.

این نمایش را اکبر صادقی نوشته و کارگردانی کرده وسایه عباس پور، صادق مولایی و اکبر صادقی، ایفای نقش خواهند کرد. 

دومین جشنواره تئاتر بین المللی آکتائو  با حضور گروه نمایشی از روسیه، ایران، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، ایالت تاتارستان وقزاقستان روزهای ١٣ تا ١7 سپتامبر در شهر آکتائو قزاقستان برگزار می شود.




نظرات کاربران