در حال بارگذاری ...

رونمایی از کتاب مجموعه نمایشنامه«الفتا2»در اردبیل

با برگزاری مراسمی، از کتاب مجموعه نمایشنامه«الفتا۲» در اردبیل رونمایی شد.

به گزارش تئاتر اردبیل، همزمان با هفته دفاع مقدس و در محل برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی اردبیل، دومین مجموعه آثار نمایشنامه نویسان استان اردبیل با عنوان «الفتا 2» منتشر و  با برگزاری آیینی سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی اردبیل از این کتاب رونمایی شد. در کتاب«الفتا2» که دومین مجموعه آثار نمایشنامه نویسان استان اردبیل است، نمایشنامه عروسکی گلین نوشته مهدی خلیل زاده و محمد تقی اسماعیلی، شمیم جان نوشته علی حسن زاده، زخم های موسی و گل های محمد نوشته میر عظیم رفیق نیا، تولد دوباره یک لاله نوشته اردشیر عابدی، سرگذشت سال های سرد نوشته توحید معصومی و همت نوشته غریب منوچهری چاپ شده است. این کتاب توسط انتشارات عنوان اردبیل با حمایت انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان در 158 صفحه و قطع رقعی و با بهای 12000تومان چاپ شده است. در این مراسم و از همین مجموعه، نمایشنامه«تولد دوباره یک لاله» توسط هنرمندان گروه تئاتر فراسوی اردبیل در محل سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی اردبیل برای علاقه مندان به تئاتر و بازدیدکنندگان از نمایشگاه، خوانده شد.

این متن نمایشی را اردشیر عابدی نوشته و هدایت و کارگردانی آن بر عهده کیوان پورمحمدتقی بوده است.

کیوان پور محمدتقی، شیما بخشنده و مهیار بابانژاد نقش های این متن نمایشی را خواندند و شبنم خاکی زاده و عزیز داشتیموری به عنوان منشی صحنه و آهنگ ساز در خوانش این نمایشنامه همکاری و حضور داشتند.

گروه تئاتر فراسو با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل، این نمایشنامه برای خوانش مهیا کرده بود.




نظرات کاربران