در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل

تئاتر اردبیل آینده روشنی دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل، گفت: تئاتر اردبیل، آینده روشنی دارد.

به گزارش تئاتراستان اردبیل،  سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در نشست با اعضای ستاد برگزاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل، با اعلام اینکه با یک کاغذ تذهیب و لوح تقدیر، نمی شود از هنرمندان و فعالین تئاتری تجلیل کرد، گفت: این نشست مروری بر فعالیت های جانانه و صادقانه گروه های نمایشی است. وی افزود: این نشست در واقع، مروری بر جشنواره و فرصت ها، تهدیدها، نقاط قوت و ضعف است که از این رهگذر باید توشه ای برای تلاش و حرکت بعدی برداشته باشیم.

سید ناصر اسحاقی با اعلام اینکه 5 دوره از جشنواره تئاتر استانی در سال های 93تا 97به صورت عالی و باشکوه برگزار شده است، اظهار داشت: این برای ما فخر است که اجراهای عمومی در این سال ها به معنای واقعی محقق شده است.

وی با تاکید بر اینکه میدان برای انجام فعالیت های نمایشی مهیاست، با اشاره به ویژگی های بیست و ششمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل،گفت: جشنواره تئاتر دوره بیست و ششم استانی اردبیل نقطه عطفی در تاریخ تئاتر استان اردبیل است.

وی  با اعلام اینکه همدلی و هم آوایی به عنوان نقطه عطف بیست و ششمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل است که امیدواریم در برنامه ها و جشنواره های بعدی، سرمشق قرار گیرد، تصریح کرد: تئاتر اردبیل، آینده ای روشن دارد و همه هنرمندان و گروه های نمایشی این جشنواره تجربه خوبی را کسب کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل در این نشست با قدردانی از اعضای ستاد برگزاری جشنواره تئاتر استانی، گفت: با توشه های خوبی که از این جشنواره گرفته ایم، مهیای برگزاری دوره بیست و هفتم این جشنواره در سال 1398 هستیم.

وی افزود: امیدواریم به روزی برسیم که مثل کنسرت های موسیقی، زنگ بزنند و از ما برای دیدن نمایش ها، بلیط بخواهند و این با همت هنرمندان، شدنی است.

سید ناصر اسحاقی با اشاره به حضور گروه نمایشی«تورا از من گرفتی» در قزاقستان، موفقیت هنرمندان تئاتر استان را در جشنواره بین المللی تئاتر قزاقستان تبریک گفت و افزود: حضور هنرمندان این نمایش در قزاقستان برای ما غرورآفرین است.
وی با اعلام اینکه اردبیل می تواند قراگاهی برای کشورهای ترک زبان در حوزه فرهنگ و هنر باشد، از آمادگی استان برای برگزاری رویدادهای بین المللی در حوزه تئاتر خبر داد.




نظرات کاربران