در حال بارگذاری ...

برگزاری نشست برنامه ریزی اجراهای عمومی در اردبیل

جلسه برنامه ریزی اجراهای عمومی نیمه دوم سال ۹۷ در اردبیل برگزار شد.

به گزارش تئاتر اردبیل، با حضور کارگردانان متقاضی اجرای عمومی، جلسه برنامه ریزی اجراهای عمومی نیمه دوم سال 97 در سالن جلسات مجتمع فرهنگی و هنری دک اردبیل برگزار شد. کریم عظیمی  ججین، مسئول واحد هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل در این نشست،  ضمن قددانی از گروه های نمایشی و هنرمندان فعالاستان،  با تاکید بر اهمیت اجراهای عمومی  مستمر و مداوم، نیاز به برنامه ریزی و هماهنگی های لازم را در راستای تقویت اجراها و ارتقا کیفی نمایش از ضروریات  کمک به رونق اقتصادی تئاتر دانست و با اشاره به اجرای عمومی نمایش های سال گذشته در طرح هر شب دو اجرا و موفقیت این طرح و همچنین میزان  استقبال تماشاگران از اجراهای جشنواره تئاتر استانی را نشان رشد فرهنگ عمومی جامعه و افکار عمومی نسبت به هنر فرهیخته و فاخر تئاتر که نقطه عطف پیشرفت تئاتر  می باشد امیدوار کننده اعلام نمود.

در این جلسه برنامه ریزی اولیه برای اجراهای عمومی فصل پاییز  با تعداد 12 عنوان نمایش از شهرستان اردبیل درسالن شمس عطار اردبیلی و پلاتو استاد نجفلو مجتمع فرهنگی و هنری فدک انجام شد.

عظیمی ججین  با اعلام اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حامی همیشگی هنرمندان است، از انتشار فراخوان عمومی برای نمایشنامه خوانی و تولید و اجرای  نمایش های جدید در روزهای آتی خبر داد.




نظرات کاربران