در حال بارگذاری ...
برای داوری نمایش های منتخب جشنواره استانی

هیئت انتخاب جشنواره بین المللی تئاتر فجر امشب وارد اردبیل می شوند

هیئت انتخاب سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، برای دیدن نمایش های برگزیده جشنواره تئاتر استانی اردبیل، امشب وارد اردبیل می شوند.

به گزارش تئاتر اردبیل، سهراب سلیمی، افشین خورشید باختری و محسن علیخانی؛ اعضای کمیته انتخاب نمایش های منتخب جشنواره های تئاتر استان های کشور در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای دیدن نمایش های منتخب و برگزیده بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل، امشب وارد اردبیل می شوند.

این هیئت انتخاب، فردا و در هیجدهمین روز از مهرماه 97، پس از برگزاری نشستی مشترک با گروه های نمایشی برگزیده استان،  در ساعات 16 و 18 و در محل تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل، نمایش های «جایی که پیاده رو تموم میشه» و «فخرالزمان» را به تماشا می‌نشینند.«جایی که پیاده رو تموم میشه» را کیوان نخعی نوشته و یاشار منوچهری، آن را کارگردانی کرده است. این نمایش کار هنرمندان تئاتر شهرستان مرزی پارس آباد مغان است و در آن، علی محمد زاده، نسرین هوشیار و محسن بقایی ایفای نقش می کنند.

«فخرالزمان»، دیگر نمایش منتخب و برگزیده هیئت داوران بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل، نوشته و کار ابراهیم عادل نیا و کار هنرمندان تئاتر اردبیل است. در این نمایش، غفور ملکی، پرناز اسکندری، فرشاد جعفرزاده و مونا محمدنژاد به عنوان بازیگر حضور دارند.

هیئت انتخاب سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که نمایش های منتخب استان های قم، زنجان و آذربایجان غربی را مورد ارزیابی  و داوری قرار داده اند، در ادامه سفر خود به استان ها، در شهر اردبیل، نمایش های منتخب جشنواره استانی این استان را مورد قضاوت و داوری قرار می دهند.




نظرات کاربران