در حال بارگذاری ...
غریب منوچهری خبر داد

اجرای طرح هرشب تئاتر در اردبیل

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل از اجرای طرح هرشب تئاتر در نیمه دوم سال ۹۷ در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش تئاتر اردبیل، غریب منوچهری معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل با اعلام اینکه گروه های نمایشی استان در سال  گذشته از اجرای طرح هرشب دو اجرا، استقبال خوبی داشته اند، از استمرا اجراهای عمومی در سالن های مختلف شهرهای استان در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت: در نیمه دوم امسال و با هدف گسترش اجراهای عمومی و حمایت از آثار تولیدی هنرمندان و گروه های نمایشی، طرح هرشب تئاتر در سطح استان اردبیل اجرا می شود.

وی با اظهار اینکه این طرح با همکاری و همراهی گروههای نمایشی استان، انجمن هنرهای نمایشی و مرکز هنرهای نمایشی، اجرا خواهد شد، افزود: براساس برنامه ریزی انجام گرفته از سوی واحد هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی، از اول آبانماه سالجاری اجراهای عمومی گروه‌های نمایشی متقاضی در سالن اصلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک و پلاتوی نجفلو  شروع خواهد شد. 

منوچهری با اعلام اینکه  تاکنون بیش از ده گروه در حال آماده سازی نمایشهای خود برای اجرا در قالب این طرح هستند،تصریح کرد:امیدوارم این طرح بتواند در تحقق عمومی کردن تئاتر و اجراهای دائمی تئاتر تاثیرگذار باشد.




نظرات کاربران