در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «قیزیل باشماق» در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

نمایش «قیزیل باشماق» کار گروه تئاتر عنوان اردبیل در بخش نوجوان بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر اردبیل، نمایش «قیزیل باشماق» کار گروه تئاتر عنوان اردبیل در  بخش نوجوان  بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان  در همدان به روی صحنه می رود.

نمایش «قیزیل باشماق» که به سرپرستی محمدباقر نباتی مقدم، تهیه‌کنندگی وحید بابایی، نویسندگی ابراهیم عادل­ نیا و کارگردانی حسن شیخ زاده توسط گروه تئاتر عنوان تولید شده است، در اردیبهشت ماه سال جاری در اردبیل به روی صحنه رفت و بازاجرای آن از ١٧ آبان در اردبیل از سر گرفته خواهد شد.

هیأت انتخاب دو بخش تئاتر کودک و تئاتر نوجوان بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان  متشکل از مریم سعادت، کریم اکبری مبارکه، محمدجواد کبودرآهنگی، منوچهر اکبرلو و سید حسین فدایی حسین  نمایش های برگزیده برای حضور در این بخش ها را معرفی کردند که در بین هشت نمایش برگزیده بخش کودک و هشت نمایش بخش نوجوان نمایش«قیزیل باشماق» هم از اردبیل برای حضور در بخش تئاتر نوجوان انتخاب شد.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از ٢٩ آبان تا ٤ آذر ماه ١٣٩٧ در شهر تاریخی همدان برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران