در حال بارگذاری ...

فراخوان مسابقه نمایشنامه نویسی استاد مجید واحدیزاده منتشر شد

بمناسبت بزرگداشت اولین سالگرد هنرمند نام آشنای تئاتر کشور، زنده یاد مجید واحدیزاده، نخستین دوره مسابقه نمایشنامه نویسی ویژه بزرگداشت این هنرمند ارزنده برگزار می شود.

به گزارش تئاتر اردبیل، بمناسبت بزرگداشت اولین سالگرد هنرمند نام آشنای تئاتر کشور، زنده یاد مجید واحدیزاده، نخستین دوره مسابقه نمایشنامه نویسی ویژه بزرگداشت این هنرمند ارزنده برگزار می شود. متن این فراخوان به شرح زیر است.:
با هدف ارتقا و اعتلای هنرنمایشنامه‌نویسی، شناسایی و معرفی نمایشنامه‌های بومی و ایجاد فضای مناسب برای کشف استعدادهای تازه‌ در استان اردبیل ، تشویق و حمایت از تولید نمایشنامه های بومی با مضامین و بنیان های فرهنگی و قومی استان برگزار می شود. 
همچنین لازم به ذکر است که پرداختن به میراث گرانبهای تاریخی، فرهنگی و ادبی و دینی اردبیل (افسانه  ها، اشعار، داستان ها، حماسه، رسوم و سنن بومی، محلی) و همچنین محورهای موضوعی مورد تأکید و مذکور در فراخوان این جشنواره در اولویت خواهد بود.
شرکت در این مسابقه دارای شرایط زیر است:
هر نویسنده می‌تواند حداکثر سه نمایشنامه خود را به دبیرخانه‌ جشنواره ارسال کند.
آثار متقاضی نباید قبلا در رقابت‌های دیگر حائز رتبه شده باشند.
تمامی علاقه‌مندان باید پس از ثبت نام در کانال مسابقه ، با ارسال اثر در کانال  به نشانی
https://t.me/Dabirkhaneh1nmدرنخستین مسابقه نمایشنامه نو شرکت نمایند.
لازم به ذکر است که ثبت نام و ارسال آثار هم از طریق کانال اینترنتی و هم بصورت پستی یا تحویل حضوری آثارصورت می‌پذیرد 
نمایشنامه ها باید در قالب word و با قلم B nazanin و اندازه‌ قلم۱۲ تایپ شوند.
ارسال فایل pdf آثار نیز الزامی است.
آثار و مدارک ارسالی در سوابق و بایگانی دبیرخانه حفظ خواهد شد و برگردانده نمی‌شود.
 به مدارک ارسالی ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
شرکت در مسابقه و ارسال آثار به منزله‌ پذیرفتن کلیه‌ شرایط جشنواره است.
دبیرخانه می‌تواند با هماهنگی صاحب اثر، نسبت به چاپ نمایشنامه های برگزیده اقدام کند.در هر زمان عدم صحت اطلاعات و مدارک ارائه شده از جانب شرکت کننده برای دبیرخانه محرز شود، اثر ارسالی حذف شده و مسئولیت کلیه‌ عواقب و خسارات احتمالی برعهده‌ شرکت کننده خواهد بود.
هرگونه خبر و تغییری درخصوص مهلت ارسال آثار، اعلام اسامی برندگان، جوایز و…از طریق کانال اینترنتی دبیرخانه به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.
مهلت دریافت آثار در این مسابقه تا 29آبان‌ماه در نظر گرفته شده و مراسم  اختتامیه و اعلام اسامی برندگان 1 آذرماه در آئین پاسداشت زنده یاد مجید واحدیزاده برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر، جوایز و دریافت فرم شرکت در نخستین مسابقه نمایشنامه نویسی استان اردبیل می‌توانند به نشانی اردبیل ، خیابان شهید مطهری ، کتابخانه عمومی شماره 2 دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل مراجعه کنید.




نظرات کاربران