در حال بارگذاری ...
مدیرکل هنرهای نمایشی به مناسبت سالگرد درگذشت مجید واحدیزاده پیام داد:

مجید واحدیزاده فرزند راستین تئاتر ایران زمین بود

در پیام شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی به مناسبت سالگرد درگذشت هنرمند توانای تئاتر اردبیل، زنده یاد مجید واحدیزاده آمده است: مجید واحدیزاده، فرزند راستین تئاتر ایران زمین بود.

به گزارش تئاتر اردبیل،  شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی با صدور پیامی به مناسبت سالگرد درگذشت هنرمند توانای تئاتر اردبیل، از زنده یاد مجید واحدیزاده، به عنوان فرزند راستین تئاتر ایران زمین یاد کرد.

در این پیام که اتابک نادری، مسئول امور استان های اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، آن را در ویژه برنامه فروغ تئاتر اردبیل، خواند، آمده است:

همر تئاتر با آفرینش همراه بوده و زیستن را در دنیای پر از غفلت، یادآور بوده است. تئاتر، انسان را به مهرورزی و خرد هدایت می کند. در تقدیر زندگی، مشیت الهی بر آن شد که فرزندی از فرزندان این هنر راستین را دعوت به سرای باقی کند و هجران آن عزیز، غم و اندوهی جانکاه بر دل های اهلی تئاتر این سرزمین بنشاند.

مجید واحدیزاده، نازنین مردی که وجود سراسر مهر خود را وقف توسعه و رشد این هنر نموده، فرزند راستین تئاتر این سرزمین بود.

نام او نه تنها بر تارک تئاتر اردبیل، بلکه همچون پراغی پرفروغ بر قله های هنر ایران می درخشد تا یادمان باشد که هنرمندان وجوه جسمانی و خاکی شان از میان ما می رود، اما نور پرفروغ مهر و اندیشه شان همواره راهنما و راهگشاست.

با یاد آن عزیز سفر کرده، برای خانواده هنرآفرین استاد مجید واحدیزاده و اهالی هنر و تئاتر استان اردبیل، روزگار خجسته و شیرین آرزومندم.

شهرام کرمی

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ وارشاداسلامی

 

 




نظرات کاربران