در حال بارگذاری ...
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان خبر داد:

نوزدهمین جشنواره تئاتر منطقه ای مغان در بیله سوار برگزار می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان بیله سوار از برگزاری نوزدهمین جشنواره تئاتر منطقه ای مغان در این شهرستان خبرداد.

به گزارش تئاتر اردبیل، شهاب ملکی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان بیله سوار از برگزاری نوزدهمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مغان همزمان با جشن های انقلاب اسلامی در این شهرستان خبرداد.

در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای مغان که با حضور روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های گرمی، بلیه سوار و پارس آباد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیله سوار برگزار شد، شهاب ملکی با اعلام  اینکه منطقه مغان از ظرفیت ها و پتانسیل های لازم برای برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای برخوردار است، از حضور هنرمندان این شهرستان در محافل و جشنواره های مختلف تئاتری خبر داد و گفت:  این شهرستان از استعدادها و قابلیت های هنری در زمینه های مختلف برخوردار است وبرگزاری چنین جشنواره هایی در سطح منطقه با استقبال چشم گیر هنرمندان و علاقه مندان به هنر تئاتر همراه خواهد بود.

وی افزود: پس از تهیه و تنظیم طرح کلی جشنواره و ارسال آن به اداره کل جهت اخذ مجوز، تصمیمات و هماهنگی های نهایی با تشکیل جلسه ای در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این رابطه اتخاذ خواهد شد.




نظرات کاربران